اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت سمنان:

ایران توافق به نفع رژیم صهیونیستی را نمی‏پذیرد

امام جمعه موقت سمنان گفت: مردم بزرگ ایران هر توافقی که به نفع رژیم صهیونیستی باشد، را نمی‏پذیرند و غربی‏ها در این زمینه بیهوده تلاش نکنند.

ایران توافق به نفع رژیم صهیونیستی را نمی‏پذیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، حجت‏الاسلام والمسلمین سیدجلال احمدپناهی ظهر امروز در خطبه‏های آیین سیاسی عبادی نماز جمعه این هفته سمنان که با حضور پرشور مردم و مسئولان مرکز استان برگزار شد، به تحولات اخیر جهان به ویژه مذاکرات تیم ایرانی با طرف‏های غربی‏ اشاره و اظهار کرد: مردم کشورمان در مذاکرات اخیر به خوبی دیدند که مذاکره‏کننده‏های کشورمان ذره‏ای از حقوق مسلم مردم عقب ننشستند.

وی تصریح کرد: در برهه کنونی، شاهد دیپلماسی باصلابت، قدرتمند و عزتمند ایران اسلامی در عرصه سیاست خارجی هستیم و باید همین روحیه در ادامه مذاکرات نیز ادامه یابد.

غربی‏ها برخوردهای ناجوان‏مردانه‏ای داشتند

امام جمعه موقت سمنان همچنین با انتقاد از برخی موضع‏گیری‏ها در مذاکرات اخیر ایران و غرب از سوی دولت‏مردان و چهره‏های سیاسی غرب گفت: در روند انجام مذاکرات اخیر، غربی‏ها برخوردهای ناجوان‏مردانه‏ای داشتند.

احمدپناهی اضافه کرد: دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران در مذاکرات و عرصه تحولات جهانی هم‏چنان باید با قدرت و صلابت باشد و مذاکره‏کنندگان از مواضع به‏حق نظام کوتاه نیایند.

وی با بیان اینکه برخوردهای ناجوان‏مردانه دشمنان اسلام و انقلاب راه به جایی نخواهد برد، هر تلاشی که در جهت تأمین منافع صهیونیست‏ها باشد، را مورد پذیرش ملت ایران ندانست.

امام جمعه موقت سمنان افزود: مذاکرات هسته‏ای ایران و گروه موسوم به 1+5 در ژنو چندان پیشرفتی نداشت؛ چراکه نمایندگان دولت آمریکا باز هم نشان دادند حاضر نیستند مواضع به‏حق ایران را به طور کامل بپذیرند.

احمدپناهی افزود: آمریکایی‏ها در جریان این مذاکرات بار دیگر وابستگی خود را به رژیم صهیونیستی و لابی‏های اسرائیلی ثابت کردند و این امر، از نظر مردم ایران قابل پذیرش نیست.

انتهای پیام/2249/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول