اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دهمین جلسه کمیسیون حمل و نقل شورای شهر مشهد صورت گرفت

تصویب لایحه 500 میلیارد تومانی برای تملک خط 3 قطار شهری مشهد

در دهمین جلسه کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد لایحه 500 میلیارد تومانی شهرداری برای تملک خط 3 قطار شهری تصویب شد.

تصویب لایحه 500 میلیارد تومانی برای تملک خط 3 قطار شهری مشهد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای شهر مشهد دهمین جلسه کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تشکیل شد که کمیسیون به بررسی لایحه شهرداری پیرامون انتشار اوراق مشارکت ویژه خط 3 قطار شهری پرداخت که مسعود بیژنی، مدیر عامل شرکت قطار شهری مشهد درباره آن گفت: خط 2 حدود 500 میلیارد تومان اوراق مصوب داشت که در سال 91 پیگیری شد و جواب منفی گرفتیم و بعد از گذشت 6 ماه دوباره پایدار شد و اوراق دوباره به فروش گذاشته می‌شود.

وی با اشاره به این مطلب که 240 میلیارد تومان در بودجه 92 برای خط 2 قطار شهری گذاشته شده است، گفت: 50 درصد خط 3 قطار شهری سهم شهرداری مشهد است که در قسمت تملک ارائه می‌شود و دولت باید 50 درصد سهم خود را برای اجرا ارائه دهد.

وی ادامه داد: در حال حاضر برای اجرا و تملک خط 3 مجوز 500 میلیارد تومانی درخواست شده است تا در صورت موافقت شورا با این لایحه به جلسه علنی رفته و تصمیم‌گیری نهایی انجام شود. در نهایت اعضای کمیسیون با این لایحه موافقت کردند.

انتهای پیام/2202/ع/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول