اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در کمیسیون امور اقتصادی شورای شهر مشهد مطرح شد

ضرورت حفظ هویت انقلابی در میدان شهدای مشهد

اعضای کمیسیون امور اقتصادی سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های شورای اسلامی شهر مشهد در دوازدهمین جلسه خود بر استفاده از نمادهای انقلابی در پروژه میدان شهدا تاکید کردند.

ضرورت حفظ هویت انقلابی در میدان شهدای مشهد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای شهر، اعضای کمیسیون امور اقتصادی سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های شورای اسلامی شهر مشهد در دوازدهمین جلسه خود بر استفاده از نمادهای انقلابی در پروژه میدان شهدا تاکید کردند.

ابوالفضل افشاری مدیر طرح میدان شهدا با توضیح اینکه تامین منابع در این پروژه از نوع مشارکت بوده است، گفت: پروژه‌ها در قالب اوراق مشارکت و جذب سرمایه‌گذاران پیشرفت داشته‌اند.

عبدالکریم جوادی عضو کمیسیون نیز با اشاره به نبود نماد انقلاب در میدان شهدا خواستار ایجاد نماد انقلابی در این میدان شد و گفت: برای حفظ زیبایی در منطقه باید از صنف‌هایی که چهره منطقه را حفظ می‌کنند، استفاده کرد.

وی در ادامه به مرکزیت شهرداری مشهد در منطقه شهدا و حضور مهمانان اشاره کرد و افزود: باید هویت اصلی این میدان مانند گذشته در برگزاری مراسم‌های مذهبی و مدنی حفظ شود.

این مقام مسئول به بخش‌ها و ویژگی‌های دیگر این پروژه اشاره کرد و افزود: سه خط قطار شهری از میدان شهدا عبور می‌کند که پس از اتمام مسیر قطارشهری فضای سبز و مبلمان منطقه و دو گودال باغچه و آب‌نما ایجاد خواهد شد.

وی در ادامه ساخت پارکینگ در میدان توحید، خیابان عبادی، هاشمی نژاد و پایانه برای رفع کمبود پارکینگ منطقه را از دیگر ویژگی‌های این طرح دانست.

انتهای پیام/2202/خ/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول