اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در محور زنجان ـ بیجار

عدم توجه به جلو راننده خودرو ریو حادثه آفرید

رئیس پلیس راه استان زنجان گفت: عدم توجه به جلو راننده خودرو ریو در جاده زنجان ـ بیجار حادثه آفرید.

عدم توجه به جلو راننده خودرو ریو حادثه آفرید

عبدالعلی رشتیانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر برخورد یک دستگاه ریو با یک دستگاه کامیون در کیلومتر 27 محور زنجان- بیجار بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

وی خاطرنشان کرد: پس از بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد، در این حادثه یک دستگاه خودرو ریو با یک دستگاه کامیون به شدت برخورد کرده است.

رئیس پلیس راه استان زنجان همچنین به قربانی‌های این حادثه مرگبار نیز اشاره کرد و گفت: متاسفانه در این حادثه مرگبار یکی از سرنشینان خودرو ریو به علت شدت جراحات وارده در دم فوت و دو نفر دیگر نیز به علت مصدومیت به بیمارستان منتقل شدند.

این مسئول تاکید کرد: بررسی‌های کارشناسان نشان می‌دهد علت این حادثه عدم رعایت سرعت مطمئنه و توجه به جلو راننده خودرو ریو بوده است.

وی در ادامه با تاکید بر رعایت نکات ایمنی از سوی رانندگان اظهار داشت: در صورتی که دقت لازم در زمان رانندگی وجود داشته باشد، چنین حوادث ناگواری پیش نمی‌آید.

رشتیانی به علت تصادفات جاده‌ای اشاره کرد و گفت: با بررسی‌های به عمل آمده اغلب تصادفات بر اثر عدم توجه به جلو رانندگان و عدم توانایی کنترل وسیله نقلیه اتفاق می‌افتد.

رئیس پلیس راه استان زنجان با تاکید بر رعایت نکات ایمنی توسط رانندگان و خودروهای عبوری از جاده‌های مواصلاتی اضافه کرد: به رانندگان توصیه می‌شود برای تامین امنیت جانی خود و سرنشینان خودرو، در زمان خستگی و خواب‌آلودگی اقدام به رانندگی نکنند.

این مسئول همچنین با تاکید بر رانندگی با سرعت مطمئنه افزود: داشتن هوشیاری کامل از سوی راننده از مهم‌ترین مواردی است که موجب کاهش تصادفات و در نتیجه تلفات جاده‌ای چه در داخل و چه در خارج از شهرها می‌شود.

انتهای پیام/73005/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول