اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استمداد یک پدر از خیران

امیرعلی نیاز به شیمی‌درمانی دارد

پدر امیرعلی گفت: امیرعلی برای شیمی درمانی باید در بیمارستان شریعتی تهران بستری شود.

امیرعلی نیاز به شیمی‌درمانی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، امیرعلی کودک چهار ساله‌ای است که از سال 88 و در سن چهارماهگی به بیماری نقص ایمنی CGD مبتلا شده و در این مدت با صرف هزینه چند میلیون تومانی برای نجات او از مرگ تلاش‌های زیادی صورت گرفته است.

سال گذشته با درج استمداد خانواده امیرعلی از خیران «امیرعلی 3 ساله در آستانه مرگ/استمداد یک پدر از خیرین برای نجات فرزندش»، افراد خیر زیادی از داخل و خارج از کشور بالغ بر 27 میلیون تومان به این خانواده کمک کردند و در این مدت بدن امیرعلی دچار عفونت‌هایی شد که پیوند مغز استخوان را سخت‌تر کرد.

محمد بیابانگردی پدر امیرعلی امروز در تماس با دفتر این خبرگزاری در گیلان وضعیت فرزندش را مناسب ندانست و اظهار کرد: امیرعلی روز تاسوعا از بیمارستان 17 شهریور رشت پس از یک ماه بستری بودن، مرخصی شد و اکنون در منزل بستری است.

وی با بیان اینکه امیرعلی باید برای شیمی‌درمانی به بیمارستان شریعتی تهران برود، گفت: هزینه یک ماه بستری امیرعلی در بیمارستان 17 شهریور رشت یک‌میلیون و 800 هزار تومان شده بود که یک‌میلیون تومان بیمارستان تخفیف داد و از 800 هزار تومان تنها 400 هزار تومان را پرداخت کردیم.

وی آخرین وضعیت جسمانی امیرعلی را تشریح کرد و افزود: امیرعلی به دلیل آبسه ریه دچار خونریزی معده و ریه شد و به همین دلیل از طرف پزشکان امیرعلی دکتر چراغیان و هاشمیان برای پاکسازی خون از بدن امیرعلی باید شیمی درمانی شود تا بتواند در آینده پیوند مغز استخوان روی او انجام گیرد.

پدر امیرعلی خاطرنشان کرد: تاکنون نمونه‌ای برای پیوند مغز استخوان امیرعلی پیدا نشده است و نمونه‌های پیدا شده نیز با بدن امیرعلی سازگاری نداشت.

وی خاطرنشان کرد: پزشکان امیرعلی اعتقاد دارند که بدن این کودک باید از هرگونه عفونت و خونریزی پاک شود تا بتواند عمل پیوند مغز استخوان را انجام دهد اما این کودک به دلیل نقص ایمنی بدن هر چند ماه دچار عفونت می‌شود.

بیابانگردی با بیان اینکه هنوز بیکار هستم و نتوانستم شغلی برای امرار معاش خانواده پیدا کنم، افزود: به دلیل بیماری امیرعلی تنها کارگری می‌کنم.

وی گفت: مبلغ یارانه‌ای که دولت برای ما واریز می‌کند نیز هزینه داروی امیرعلی می‌شود، ضمن اینکه در این مدت افراد نیکوکار زیادی به بنده کمک کردند.

به گزارش فارس، خیران و نیکوکاران برای کمک به این کودک می‌توانند با شماره 5544022- 0131 دفتر خبرگزاری فارس در استان گیلان تماس بگیرند.

انتهای پیام/2300/ب30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول