اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول شورای اندیشه بسیج زنان مهدیشهر:

غدیر نباید دوباره تحریف شود

مسئول شورای اندیشه و هم‏فکری بسیج جامعه زنان مهدیشهر گفت: حضرت زینب (س) سفیر مظلومیت در تاریخ است و کربلا در کربلا می‏ماند، اگر زینب نبود.

غدیر نباید دوباره تحریف شود

زهرا کسائیان امروز در گفت‏وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در استان سمنان در خصوص «مصائب حضرت زینب(س) در حادثه کربلا» اظهار کرد: حضرت زینب (س) پیام‏آور عاشورا بودند و با سخنان روشن‏گرانه خود، آتش حسرت را در دل‏های غفلت‏زدگان افروختند؛ حسرتی که جبران‏ناپذیر بود.

وی افزود: گویا حضرت زینب (س) باید می‏بود تا پس از واقعه عاشورا از زخم‏های دل امیر‏المؤمنین (ع) و گریه‏های شبانه مادرش، حضرت ام‏ابیها، فاطمه زهرا (س) پرده بردارد و مظلومیت برادران شهیدش امام حسن مجتبی (ع) و امام حسین (ع) را افشا کرده و بر صفحات تاریخ بر جای گذارد.

مسئول شورای اندیشه و هم‏فکری بسیج جامعه زنان مهدیشهر گفت: اگر حضرت زینب (س) نبود، حقایق و وقایع آن‏گونه که بود، به گوش جهانیان نمی‏رسید؛ زینب (س) سفیر مظلومیت در تاریخ بود و در یک کلام، کربلا در کربلا می‏ماند، اگر زینب نبود.

کسائیان اضافه کرد: حضرت زینب (س) فرزند عدالت بود و پس از واقعه دلخراش کربلا که حزن جانکاهی را برای شیعیان به دنبال داشت و تاکنون نیز آتش این ناجوانمردی‏ها مقابل جوانمردترین‏های زمان در دل‏ها برافروخته مانده است، پیامی برای انسان‏های ظالم و خبیث داشتند که در همه زمان‏ها جاری و ساری است.  

وی گفت: در روز عاشورا، آنان که تاب تحمل جرعه‏ای از ولایت را نداشتند، ناجوانمردانه عدالت، مردانگی و آزادگی را سر بریدند.

مسئول شورای اندیشه و هم‏فکری بسیج جامعه زنان مهدیشهر با تأکید بر اینکه پیام حضرت زینب (س) چنگ انداختن بر ریسمان ولایت است، افزود: مبادا در تکرار تاریخ، واقعه غدیر دوباره تحریف و عاشورایی دیگر به پا شود.

کسائیان گفت: مبادا کامجویی‏ها، زیاده‏روی‏ها و زیاده‏خواهی‏ها ما را از سپاه عدالت جدا کرده و به سپاه کفر بپیوندد که خطایی بس جبران‏ناپذیر است.      

وی تصریح کرد: حضرت زینب(س) پس از واقعه عاشورا، پیام عظیم عاشورا که همانا عدالت، آزادگی و تمسک به ولایت بود، را به صراحت بیان کرد.

مسئول شورای اندیشه و هم‏فکری بسیج جامعه زنان مهدیشهر گفت: باید چراغ پرنور ولایت را در مسیر زندگی خود قرار داده و از روشنایی‏اش برای جست‏وجو و یافتن راه درست و ایمن بهره جوییم.

انتهای پیام/2249/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول