اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیین شام غریبان حسینی در حرم رضوی برگزار شد

آیین شام غریبان شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) و یاران فداکار آن حضرت، با شور و معنویت خاصی در حرم مطهر رضوی برگزار شد.

آیین شام غریبان حسینی در حرم رضوی برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی، در این مراسم که سیداحمد علوی، قائم مقام تولیت و جمعی از مدیران آستان قدس رضوی و استانی نیز حضور داشتند، خادمان بارگاه منور حضرت رضا(ع) در میان حزن و اندوه عزاداران حسینی با شمع‌هایی در دست، مسیر سازمان مرکزی آستان قدس رضوی (چهارراه شهدا) تا حرم مطهر رضوی را پیاده پیموده و جهت عرض تسلیت به ساحت مقدس هشتمین حجت خدا، حضرت امام رضا(ع) در صحن جمهوری اسلامی گردهم آمدند.

این گزارش حاکی است، این مراسم که پس از نماز مغرب و عشا آغاز شد، پس از ساعتی در صحن جمهوری اسلامی با نوحه‌خوانی و مرثیه‌سرایی مداحان اهل‌بیت عصمت و طهارت (ع) به پایان رسید.

گفتنی است؛ این مراسم هر ساله در شب یازدهم محرم و شام شهادت حضرت رضا(ع) با حضور خادمان بارگاه ملکوتی حضرت رضا(ع) برگزار می‌شود.

انتهای پیام/2202/ذ/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول