اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس هیئت کبدی استان قم:

دوره مربیگری کبدی بانوان در قم برگزار می‌شود

نایب رئیس هیئت کبدی استان قم از برگزاری دوره مربیگری درجه 3 این رشته ورزشی ویژه بانوان کبدی‌کار قم خبر داد.

دوره مربیگری کبدی بانوان در قم برگزار می‌شود

سعیده سادات خلیلی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم اظهار داشت: قرار است ثبت‌نام شرکت در این دوره آموزشی تا روز بیست و نهم آبان‌ماه در هیئت کبدی قم انجام شود در حالی که این دوره در سطح درجه سه مربیگری کبدی برگزار خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به زمان و مکان برگزاری دوره مربیگری درجه سه کبدی بانوان در قم عنوان کرد: این دوره آموزشی از بیست و نهم آبان‌ماه تا اول آذر‌ماه برگزار می‌شود و سالن کبدی مجموعه ورزشی شهدای هفتم تیر را برای برگزاری آن در نظر گرفته‌ایم.

نایب رئیس هیئت کبدی استان قم همچنین به نحوه و مهلت ثبت‌نام مربیان علاقه‌مند به شرکت در این دوره اشاره کرد و ادامه داد: ثبت‌نام تا روز پیش از آغاز دوره انجام می‌شود و شرکت‌‌کنندگان در این دوره، زیر نظر مدرس فدراسیون کبدی آموزش‌های مربیگری این رشته ورزشی را فرا می‌گیرند.

وی تصریح کرد: با برگزاری این دوره و موفقیت مربیانی که آزمون‌های تئوری و عملی را با موفقیت پشت سر بگذارند، تعداد مربیان کبدی قم افزایش می‌یابد و امکان این‌که بتوانیم کارهای آموزشی خوبی را برای تحول در کبدی بانوان قم در آینده انجام بدهیم به خوبی فراهم می‌شود.

خلیلی همچنین با اشاره به وضعیت فعلی رشته کبدی در قم تصریح کرد: کبدی قم از زمان آغاز فعالیت رسمی خود در قم در هر 2 بخش آقایان و بانوان رونق بسیار خوبی داشته است و عناوین و موفقیت‌های متعددی را در سطح کشور به خود اختصاص داده است.

نایب رئیس هیئت کبدی استان قم خاطرنشان کرد: این رشته ورزشی در قم ظرفیت بسیار بالایی دارد چراکه ورزشکاران نوجوان و جوان مستعدی در کبدی قم فعالیت می‌کنند و زیر نظر مربیان فعال و با دانش این رشته ورزشی آموزش می‌بینند.

وی ادامه داد: یکی از اتفاقات خوبی که در سال‌های اخیر در کبدی استان قم رخ داده، استقبال بسیار خوب بانوان و دختران قمی از این رشته ورزشی است و امروز ما با پشتوانه برخورداری از نیروی انسانی قابل توجه در بیشتر رقابت‌های لیگ و قهرمانی کشور حضور داریم.

خلیلی اظهار داشت: در سال‌جاری تیم کبدی بانوان قم در رقابت‌های قهرمانی کشور حضور خوبی داشت اگرچه نتوانست به مقامی دست یابد اما با عبور از مرحله اول مقدماتی در جمع برترین‌های کشور توانمندی و قابلیت‌های کبدی قم را به نمایش گذاشت.

انتهای پیام/78002/م30/آ3004
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول