اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری سمنان

مجموعه چندرسانه‌ای «بی‌خواص» منتشر شد

مجموعه چندرسانه‌ای «بی‌خواص» به همت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری سمنان و هم‏زمان با ماه محرم منتشر شد.

مجموعه چندرسانه‌ای «بی‌خواص» منتشر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری سمنان، مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری سمنان امروز گفت: نرم‏افزار چند رسانه‏ای بی‌خواص اثر فاخر دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله‌العظمی سیدعلی خامنه‌ای و مؤسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی است که در استان سمنان به همت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری سمنان و مشارکت موسسه فرهنگی اندیشه نو به صورت مجلد کتاب و نرم‏افزار چند رسانه‏ای در تیراژ سه هزار نسخه منتشر شده است.

محمد بهرامی افزود: مجموعه چندرسانه‌ای «بی‌خواص» به شرح حال خواص صدر اسلام و علل انحراف آن‌ها با استفاده از بیانات حضرت آیت‌الله خامنه‌ای می‌پردازد.

مخاطبان اصلی این نرم‏افزار که همراه با تصویر است، نوجوانان و جوانان هستند.

به گزارش فارس؛ در پایگاه اطلاع‏رسانی دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری آمده است، در دهه اول محرم الحرام امسال در مجموعه‌ای صوتی و تصویری به بررسی عبرت‌های عاشورا در بیانات رهبر انقلاب پرداختیم.

همان‌طور که آن‌جا شنیدیم حضرت آ‌یت‌الله خامنه‌ای در بیاناتشان راجع به عبرت‌های عاشورا و درباره نقش «خواص اهل حق» در شکل‌گیری فاجعه‌ عاشورا فرمودند: «جا دارد ملت اسلام فکر کند که چرا 50 سال بعد از وفات پیغمبر، کار کشور اسلامى به جایى رسید که جگر گوشه‌ پیغمبر را با آن وضع فجیع به خاک و خون کشیدند؟! خوب؛ انسان باید به فکر فرو رود، که چرا چنین شد؟ از هر طرف حرکت مى‌کنیم، به خواص مى‌رسیم».

انتهای پیام/2249/ی/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول