اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون امنیت مجلس:

تخریب نمادهای عاشورایی توسط آل‌خلیفه محکوم است

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: تخریب نمادهای عاشورایی توسط مزدوران آل‌خلیفه را محکوم می‌کنیم.

تخریب نمادهای عاشورایی توسط آل‌خلیفه محکوم است

صفر نعیمی در حاشیه حضور در جمع عزاداران تاسوعای حسینی لوندویل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آستارا با تسلیت ایام شهادت سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) اظهار کرد: بار دیگر تاسوعا و عاشورایی از راه رسید و در فضای شهر ندای «هل من ناصر ینصرنی» امام حسین (ع) پیچیده شده است.

وی افزود: مردم خداجو و عزادار حسینی آستارا و لوندویل با حضور در تکایا و هیئت‌ها و مساجد لوندویل در سوگ این مصیبت بزرگ بر سر و سینه می‌زنند و به یاد شب عاشورای سال 61 هجری در احیای این شب و مناجات با خداوند و تدبر در قرآن کریم می‌کوشند.

نماینده مردم آستارا شرکت در این عزاداری‌ها را بیعت دوباره با راه و خط امام حسین (ع) عنوان کرد.

وی به تخریب نمادهای عاشورایی توسط مزدوران آل‌خلیفه اشاره کرد و گفت: مزدوران آل‌خلیفه نماد عاشورایی کشتی نجات که از طرف ساکنان منطقه‌الجفیر ساخته شده بود را تخریب کردند.

نعیمی، ادامه داد: با وجود اینکه بیشتر مردم بحرین شیعه هستند قدرت بحرین در اختیار یک شاه وهابی دست نشانده غرب است که بدون رأی و نظر مردم در حال حکومت است و به اعتقادهای شیعیان بحرین توجه نمی‌کند و حتی تخریب و سرکوب می‌کند و این عمل ضدانسانی و ضداسلامی را محکوم می‌کنیم.

وی با بیان اینکه از دولت‌های اسلامی و سازمان ملل متحد خواستار کمک و یاری به مردم بحرین هستیم، تصریح کرد: متعقد هستیم طبق منشور سازمان ملل باید برای تعیین حکومت و قانون اساسی بحرین انتخابات آزاد برگزار شود.

نماینده مردم آستارا در مجلس درباره ایجاد شعبه‌های اداره‌ها و وضعیت پل نیمه‌تمام جاده اصلی و حریم جاده بازار لوندویل و مشکل ترافیک شهر لوندویل گفت: مکاتبات و اقدام‌های اداری تاسیس شعبه‌های اداره‌ها و حوزه دادگستری و انتظامی در بخش و شهر لوندویل انجام شد.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم با تلاش بنده و فرماندار و استاندار گیلان شعبه‌های اداره‌ها در بخش لوندویل تاسیس و با این امر مهم بیشتر مشکلات مردم این شهر برطرف شود.

نعیمی ادامه داد: پل نیمه کاره لوندویل نیز با پیگیری‌های بنده و مسئولان آستارا در حال نهایی شدن است و امیدواریم به‌زودی این پل راه‌اندازی شود.

وی تنها مشکل اصلی در نهایی شدن پل مذکور را تامین هزینه مغازه‌های در حریم جاده و پل ذکر کرد و یادآور شد: با همت مسئولان و برطرف شدن مشکل پل، موضوع ترافیک شهر لوندویل نیز برطرف می‌شود.

نماینده مردم آستارا در مجلس متذکر شد: اقدام‌های عمرانی زیادی از جمله تامین اعتبار آسفالت و دیگر خدمات عمرانی برای روستاهای بخش لوندویل انجام شده و تامین اعتبار صورت گرفته و به‌زودی اجرایی می‌شود.

وی گفت: بنده، فرماندار و دیگر مسئولان به صورت جدی درصدد محرومیت‌زدایی بخش و شهر لوندویل هستیم.

انتهای پیام/84001/ع30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول