اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با روز تاسوعا

شیرخوارگان کاشانی در طرح سنجش سلامت شرکت کردند

دبیر مجمع جهانی علی اصغر(ع) شهرستان کاشان از شرکت 620 کودک شیرخواره و کودکان زیر شش سال در پنجمین طرح سلامت مؤسسه خیریه حضرت علی اصغر(ع) شهرستان کاشان خبر داد.

شیرخوارگان کاشانی در طرح سنجش سلامت شرکت کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، علی اصغر شاطری امشب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در طرح سنجش سلامت کودکان شیرخواره و کودکان زیر 6 سال مؤسسه خیریه حضرت علی اصغر(ع) کاشان که از صبح روز تاسوعا تا غروب این این روز در مدرسه راهنمایی حضرت علی اصغر(ع) این شهرستان برگزار اجرا شد 620 کودک و کودکان 73 خانواده بی‌‌بضاعت تحت پوشش این مؤسسه در طرح سنجش سلامت شرکت کردند.

وی خاطرنشان کرد: در این طرح پنج نفر پزشک عمومی، یک دندان‌پزشک و دو به‌ورز طرف قرارداد با مؤسسه علی اصغر(ع) کاشان، کار بینا سنجی، شنوایی‌سنجی، دندان‌پزشکی، قد، وزن ، فشار خون، معاینه و... کودکان را انجام دادند.

به گفته دبیر مجمع جهانی علی اصغر(ع) شهرستان کاشان، کاشان تنها شهرستانی است که این طرح را با همت مؤسسه حضرت علی اصغر(ع) کاشان و همکاری پزشکان طرف قرارداد با این مؤسسه به صورت ویزیت، ارائه دارو و درمان رایگان انجام می‌دهد.

این مسئول تصریح کرد: طرح سنجش سلامت کودکان شیرخواره و کودکان زیر شش سال کاشانی توسط مؤسسه خیریه علی اصغر(ع) کاشان برگزار می‌شود.

شاطری با اشاره به اینکه، در طرح سنجش کودکان، دو مورد مشکوک به بیماری خاص مشاهده شد که برای درمان به پزشک متخصص ارجاع داده شدند ابراز داشت: هزینه درمان این دو کودک را مؤسسه خیریه حضرت علی اصغر(ع) کاشان بر عهده گرفته است.

وی همچنین از برگزاری نقاشی ویژه نوجوانان با موضوع حضرت علی‌اصغر(ع) به مدت دو روز طی روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی خبر داد و متذکر شد: در نخستین روز برنامه نقاشی که امروز همزمان با تاسوعای حسینی در میدان کمال‌الملک کاشان برگزار شد، نوجوانان کاشانی از آن استقبال قابل توجهی کردند.

دبیر مجمع جهانی علی اصغر(ع) شهرستان کاشان یادآور شد: در پایان دومین روز مسابقه نقاشی ضمن اهدای جوایزی به نقاشی‌های برتر، آثار برگزیده در اربعین حسینی به نمایش گذاشته می‌شود.

شاطری در پایان از برگزاری همایش طب اسلامی در پرورش کودک در روز پنجشنبه هفته آینده 17 محرم با حضور رئیس انجمن حجامت ایران و با برگزاری نخستین کنگره سراسری شعر مرثیه سرخ حنجر خبر داد. 

انتهای پیام/2406/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول