اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول ستاد اقامه نماز قزوین خبر داد

برپایی نماز ظهر عاشورا در پنج نقطه قزوین

مسئول ستاد اقامه نماز قزوین از برپایی نماز ظهر عاشورا در پنج نقطه قزوین خبر داد.

برپایی نماز ظهر عاشورا در پنج نقطه قزوین

حجت‌الاسلام سیدقریش موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با تأکید بر حضور باشکوه همه مردم در نماز ظهر عاشورا اظهار داشت: با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته نماز ظهر عاشورا در پنج نقطه از قزوین به امامت آیت‌الله هادی باریک‌بین نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین برپا می‌شود.

وی افزود: مزار شهدای شهر قزوین، صحن امامزاده امام حسین (ع)، سلامگاه، مسجد شیخ‌الاسلام و چهارراه شهدا برای برپایی نماز ظهر عاشورا فردا در قزوین در نظر گرفته شده است.

مسئول ستاد اقامه نماز استان قزوین یادآور شد: در تاکستان در محل مصلی، در شهرستان البرز در مسجد حضرت رسول و ابوالفضل عباس (ع) و در آبیک نیز محل مصلی برای برپایی نماز ظهر عاشورا در نظر گرفته شده است.

موسوی تصریح کرد: نماز ظهر عاشورا در دیگر شهرهای استان قزوین نیز برپا می‌شود و حضور با شکوه مردم در این فریضه واجب حرکت در راستای مکتب امام حسین (ع) خواهد بود.

یادآور می‌شود امروز نیز در مراسم تاسوعای حسینی مردم قزوین در شهرستان‌های تاکستان، البرز، آبیک، بوئین‌زهرا، آوج و همچنین دیگر شهرهای قزوین با تجمع بی‌نظیر خود عزاداری باشکوهی را انجام دادند.

انتهای پیام/2667/ع20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول