اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی‎فقیه در سپاه پردیس:

حضور میلیونی مردم در عزاداری امام حسین (ع) بسیار ارزنده است

مسئول نمایندگی ولی‎فقیه در سپاه شهرستان پردیس گفت: حضور میلیونی مردم در عزاداری امام حسین (ع) بسیار ارزنده است.

حضور میلیونی مردم در عزاداری امام حسین (ع) بسیار ارزنده است

حجت‎الاسلام والمسلمین محمدعلی عارفی‎راد امروز در گفت‎وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: 13 آبان امسال که روز مبارزه با استکبار جهانی، تسخیر لانه جاسوسی، نبرد با آمریکا و روز پیروی از ولایت بود، به زیبایی هرچه تمام‏تر رقم خورد و امروز نیز شاهد عزاداری میلیونی مردم مسلمان در سراسر جهان هستیم.

وی تصریح کرد: مردم ایران به عنوان سربازانی ولایت‎مدار همواره در خیابان و میدان‎های شهرهای خود حضور پیدا می‎کنند و به مبارزه با استکبار می‎پردازند.

مسئول نمایندگی ولی‎فقیه در سپاه شهرستان پردیس، افزود: حضور گسترده و پرشکوه مردم که با شوق و عشق در این روز حضور به هم رسانده‏‌اند، بسیار ارزنده است.

عارفی‏‌راد ادامه داد: جوانان، متدینان، مردم، بسیجیان، مسئولان شهرستان، روحانیت و اقشار مختلف مردم‎ در مراسم 13 آبان و سپس در عزاداری‏‌های حسینی شرکت کردند و شعارهای دندان‎شکنی نیز در این رابطه دادند و حمایت خوبی از نظام، ولایت و انقلاب انجام و نشان داده شد که مردم همیشه پشتوانه‎های خوبی هستند.

وی در ارتباط با سخنان اخیر رهبری نیز گفت: خداوند متعال را باید شکر کرد که رهبری بسیار زیبا و به‎جا به مباحث مختلفی پرداختند و شبهاتی را که دشمنان ایجاد کرده بودند، به همه آنها پاسخ دادند.

مسئول نمایندگی ولی‎فقیه در سپاه شهرستان پردیس اضافه کرد: سخنان ایشان باعث شد تا مردم با سرافرازی و عشق بیشتر در میادین مبارزه با استکبار حضور پیدا کنند و شعار مرگ بر آمریکا را پرشورتر از گذشته سر دهند و عزاداری‌‏های حسینی نیز باشکوه‌‏تر از همیشه باشد.

انتهای پیام/2568/ذ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول