اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در حرم حضرت معصومه (س)

آیین احیای شب عاشورای حسینی برگزار می‌شود

مدیر امور رسانه و اطلاع‌رسانی آستان مقدس قم، برنامه‌های احیای شب عاشورای حسینی حرم حضرت فاطمه معصومه (سلام‌الله علیها) را تشریح کرد.

آیین احیای شب عاشورای حسینی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (علیه‌السلام)؛ حجت‌الاسلام روح‌الله فاطمی‌نسب اظهار داشت: زائران حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها در شب عاشورای حسینی در راستای احیای سنت احیای این شب از سوی امام حسین علیه‌السلام و یاران ایشان به عبادت می‌پردازند.

وی در تشریح برنامه‌های این شب گفت: آیین‌ احیای شب عاشورا از ساعت 12 و ‌30 دقیقه با قرائت آیات قرآن کریم توسط حسینی قاری نوجوان آغاز شده و با همخوانی گروه تواشیح بقیه‌الله و با قرائت قرآن توسط حامد شاکر‌نژاد از قاریان برجسته قرآن ادامه می‌یابد.

مدیر امور رسانه و اطلاع‌رسانی آستان مقدس قم با اشاره به توجه امام حسین علیه‌السلام و یاران ایشان در شب عاشورا به قرائت قرآن کریم، رویکرد حرم مطهر حضرت معصومه سلام‌الله علیها را در اجرای برنامه‌های قرآنی دانست و گفت: ترتیل سوره‌های مبارکه کهف و الرحمان توسط آقایان شعائی، علیپور و فروغی از دیگر برنامه‌های این شب است.

فاطمی‌نسب افزود: برنامه‌های احیای شب عاشورای حسینی با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین میردامادی و مداحی سید علی حسینی‌نژاد و همخوانی گروه تواشیح میعاد تا اذان صبح ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/2258/ذ/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول