اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار فیروزکوه خبر داد

جابه‏‌جایی کارخانه تأمین ماسه فیروزکوه

فرماندار شهرستان فیروزکوه از انتشار ماده سیلوکوزی به واسطه فعالیت کارخانه تأمین ماسه در فیروزکوه و جابه‌‏جایی این کارخانه به منطقه ماسلی شهرستان خبر داد.

جابه‏‌جایی کارخانه تأمین ماسه فیروزکوه

ابوالقاسم مهری امروز در حاشیه کارگروه صنعت و معدن شهرستان فیروزکوه در گفت‏‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: به دلیل آلایندگی و آلوده کردن محیط زیست شهرستان فیروزکوه و همچنین انتشار ماده سیلوکوزی در محیط توسط کارخانه تأمین ماسه و ریخته‏‌گری این شهر، این کارخانه به منطقه دیگر منتقل می‏‌شود.

وی افزود: بستر جابه‏‌جایی کارخانه تأمین ماسه و ریخته‏‌گری فیروزکوه فراهم آمده است.

فرماندار شهرستان فیروزکوه اضافه کرد: مکان مورد نظر به کارخانه تحویل، چاه آب مورد نیاز پیش بینی‏‌شده و حوزه‌‏گیری مراحل پیوستن به مدار و شبکه برق در شرف انجام است و تا پایان سال جاری نتیجه لازم حاصل می‏‌شود.

مهری اذعان داشت: تأمین تسهیلات مورد نیاز برای اجرای این طرح در شرف انجام است؛ زیرساخت‏‌های مخابرات هم در جابه‏‌جایی فوق یکی از فرآیند مهم است و باید در اسرع وقت انجام شود.

وی به دستگاه‌‏های اجرایی نیز توصیه کرد: اجرای زیرساخت‏‌ها برای جابه‏‌جایی کارخانه تأمین ماسه و ریخته‌‏گری فیروزکوه به منطقه ماسلی در شهرستان فیروزکوه در اسرع وقت فراهم شود.

مهری با توجه به دستور جلسه کارگروه صنعت و معدن فیروزکوه، از مسئولان دستگاه‏‌های اجرایی شهرستان خواست تا در جهت اجرای زیرساخت‏‌ها از قبیل آب، گاز، برق و تلفن کارخانه تأمین ماسه و ریخته‏‌گری در مکان جدید در منطقه ماسلی در اسرع وقت اقدام کنند.

فرماندار شهرستان فیروزکوه بیان داشت: دستگاه‌‏های متولی این امر نسبت به اجرایی شدن مصوباتی که در جلسات مختلف در خصوص انتقال کارخانه مذکور مصوب شده است، باید اهتمام ویژه‌‏ای داشته باشند تا جابه‌‏جایی کارخانه تأمین ماسه و ریخته‌‏گری در زمان تعیین شده صورت پذیرد.

انتهای پیام/2568/ذ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول