اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین نیروی زمینی ارتش:

ارتش به هر تهدیدی پاسخ کوبنده می‌دهد / دستاوردهای قابل توجه مرزداران غرب کشور

جانشین نیروی زمینی ارتش گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران آماده پاسخگویی به هرگونه تهدید از سوی دشمنان است.

ارتش به هر تهدیدی پاسخ کوبنده می‌دهد / دستاوردهای قابل توجه مرزداران غرب کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از سرپل ذهاب، کیومرث حیدری عصر امروز در مراسم تجلیل از مرزداران غرب کشور و یگان‌های مبارزه با قاچاق تیپ 71 پادگان ابوذر شهرستان سرپل ذهاب، گفت: یکی از برنامه‌هایی که همواره در ارتش مورد توجه است، بازدید از یگان‌های نیروهای رزمی در مناطق مختلف است.

وی ادامه داد: امروز علاوه بر تقدیر از سربازان شجاع ارتش در تیپ 71 پادگان ابوذر در امر مبارزه با قاچاق برای بررسی مشکلات به کرمانشاه آمدیم.

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش، یکی دیگر از دلایل سفر خویش به این نقطه را ارزیابی توانمندی و میزان آمادگی نیروهای مسلح ارتش در غرب کشور عنوان کرد.

وی با بیان اینکه امروز حامل سلام و پیام فرماندهی ارتش جمهوری اسلامی ایران برای مرزداران غیور غرب کشور هستم افزود: مرزداران دلاور غرب کشور در یگان‌های قرارگاه غرب نقش اساسی خود را به خوبی ایفا کرده‌اند و دستاوردهای قابل توجهی داشته‌اند.

این فرمانده ارشد نظامی تأکید کرد: ارتش جمهوری اسلامی امروز در بهترین شرایط دفاعی خود بسر می‌برد و آماده پاسخگویی کوبنده به هرگونه تهدید از سوی دشمنان است تا مرزهای نظام اسلامی را از هرگونه گزند حفظ کند.

وی خاطرنشان کرد: با همکاری ارتش و مرزبانی انتظامی مرزهای کشور هیچ‌گاه به اندازه امروز شاهد برقراری امنیت و آرامش نبوده است.

حیدری با اشاره به اینکه ارتش یک نهاد نظامی همراه با توجه به معنویت است، تصریح کرد: ارتش یک مجموعه نظامی و یک سازمان با توجه به مبانی دینی است.

گفتنی است؛ کارکنان و مرزبانان ارتش در حوزه مبارزه با قاچاق در این مراسم مورد تقدیر قرار گرفتند.

انتهای پیام/2700/ذ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول