اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال‏‌های اخیر ثبت شد

رشد 3,36 درصدی سطح آموزش ابتدایی در شهرستان دماوند

کارشناس آموزش اداره آموزش و پرورش شهرستان دماوند از رشد 3,36 درصدی سطح آموزش در مقطع ابتدایی در شهرستان دماوند خبر داد.

رشد 3,36 درصدی سطح آموزش ابتدایی در شهرستان دماوند

معصومه محمدی امروز در حاشیه برگزاری گردهمایی معلمان دوره‌‏های اول و دوم ابتدایی شهرستان دماوند در سالن قدسیه این شهر در گفت‏‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شرق استان تهران گفت: این گردهمایی در 2 نوبت برگزار شد که نوبت اول ویژه معلمان دوره اول ابتدایی یعنی پایه‎های اول،‌ دوم و سوم بود و نوبت دوم ویژه دوره دوم یعنی پایه‎های چهارم، ‌پنجم و ششم برپا شد.

وی با بیان این‌که بخش اول گردهمایی شامل مباحث عمومی مانند بیان بخش‎نامه‎ها و تذکرات در خصوص اجرای طرح‎های الزام‎آور بود، افزود:‌ در بخش دوم این همایش که مبحث اصلی است،‌ معلمان هر پایه با رهبران آموزشی خود در مکان‎های جداگانه در همین ساختمان در کارگروه‎های تخصصی حضور یافته و به تبادل اطلاعات و بیان آخرین شیوه‎ها و نظرات پرداختند.

کارشناس آموزش اداره آموزش و پرورش شهرستان دماوند به حضور 360 معلم و 60 مدیر مدارس ابتدایی در این همایش اشاره کرد و اظهار داشت: در ابتدای همایش و در بخش عمومی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان دماوند با ذکر نکات تربیتی و پرورشی و بنده با ذکر نکات آموزشی و یکی دیگر از همکاران با ذکر نکات تذکری و بخش‎نامه‎ای در خصوص طرح‎های آموزشی الزام‎آور در خدمت همکاران بودیم.

وی ادامه داد: رهبران آموزشی یا سرگروه‎های آموزشی از تواناترین معلمان شهرستان انتخاب شده‎اند که به دلیل توانمندی‎های بالایی که دارند در سطح استان تهران نیز به ارائه خدمات مشاوره و راهنمایی آموزشی به معلمان مشغول هستند.

کارشناس آموزش اداره آموزش و پرورش شهرستان دماوند عنوان کرد: فاطمه خانی برای پایه ششم،‌ سمیرا غلامی و نجمه حب‎عسگری برای پایه سوم، سمیه میرزاآقایی برای پایه اول، بهاره شهبازی برای پایه اول و مربی دوره‎ها، راحله مشایخ به عنوان مسئول طرح جابر ابن حیان و مهسا آقایی به عنوان مسئول طرح درس‎پژوهی از جمله سرگروه‎های آموزشی این کارگروه‎های تخصصی بودند.

وی همچنین به رشد سه و 36 دهم درصدی سطح آموزش از سال 1385 تا سال 1392 در مقطع ابتدایی در شهرستان دماوند اشاره کرد و خاطرنشان کرد: با برگزاری این کارگروه‎ها در اوایل سال تحصیلی برای بالاتر بردن این سطح رشد تلاش خواهیم کرد.

انتهای پیام/2568/م40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول