اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مهدی چمران:

مردم بابصیرت در تمام صحنه‎ها فتنه دشمن را سرکوب کردند

عضو شورای شهر تهران گفت: مردم با بصیرت در تمام صحنه‌ها فتنه دشمن را در نطفه خفه کرده‌‏اند و این روحیه باید ادامه یابد.

مردم بابصیرت در تمام صحنه‎ها فتنه دشمن را سرکوب کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، ظهر امروز شانزدهمین یادواره 30 تن از شهدای شهر ارجمند در تکیه بزرگ این شهر و با حضور مسئولان لشکری و کشوری، خانواده‎های معظم شهدا، جانبازان، آزادگان، رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، بسیجیان و اقشار مختلف مردم برگزار شد.

سخنران این مراسم، مهدی چمران، عضو شورای شهر تهران بود که پیرامون دشمنی و کینه‎توزی دشمنان با دین مبین اسلام از زمان پیامبر (ص) و ائمه معصومین (ع) تاکنون و بصیرت و آگاهی‏‌دهی پیامبر اعظم (ص) و ائمه اطهار (ع) مطالبی بیان کرد.

وی در زمینه وظایف امروز در زمان غیبت حضرت ولی عصر (عج) و نقش مراجع تقلید، روحانیان و مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در ترویج اسلام نیز توضیحاتی داشت.

عضو شورای شهر تهران با اشاره به ایام ماه محرم و شهادت حضرت امام حسین (ع) و یاران باوفایش گفت: دشمنان جورها و ظلم‎هایی وصف‌ناپذیر بر عزیز پیامبر (ص) و حضرت فاطمه زهرا (س) روا داشتند و حرمت محبت‎های پیامبر را نگه نداشتند.

چمران با اشاره به سخنان یکی از مستشرقان بیان داشت: حضرت علی (ع) به خاطر شدت عدالتش به شهادت رسید و شهدا را یکی از پاک‎ترین افراد جامعه معرفی کرد.

وی گفت: شهدا با بصیرت و شناخت کامل فرمان ولی‎فقیه زمان خود را اطاعت کردند و به شهادت رسیدند.

عضو شورای شهر تهران ادامه داد: مردم نیز از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون با بصیرت در تمام صحنه‎ها حضور داشته و فتنه‎های دشمنان را با قوت تمام در نطفه خفه کرده‏‌اند.

انتهای پیام/2568/ر20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول