اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه دماوند:

میدان مذاکرات سنجش دوباره طرف غربی است

امام جمعه دماوند گفت: میدان مذاکرات سنجش دوباره طرف غربی است و در این راه باید از اصول اساسی انقلاب حراست شود.

میدان مذاکرات سنجش دوباره طرف غربی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، حجت‌‏الاسلام والمسلمین محمد علاءالدینی ظهر امروز در آستانه فرارسیدن عاشورای حسینی در جمع عزاداران بام ایران، اظهار کرد: باید در عرصه مقابله با تحریم‏‌ها و تهاجم دشمن، به توانمندسازی داخلی خود با استفاده از ظرفیت‏‌های درونی کشور تکیه کنیم.

علاءالدینی در عرصه بودن جوانان را نکته مهمی در توانمندسازی و استفاده از ظرفیت‏‌های درونی خواند و افزود: میدان مذاکرات سنجش دوباره طرف غربی و تأکید بر خطوط قرمز و جست‏‌وجو کردن قدرت در درون کشور است.

وی همچنین به فرمایشات مقام معظم رهبری و هشدار ایشان در خصوص خطر پیری جامعه اشاره کرد و ادامه داد: در بحث ظرفیت‏‌های درونی باید به تکثیر و افزایش نسل بین زوج‏‌های جوان پرداخت.

هزینه‌‏های زایمان رایگان شود

امام جمعه دماوند به برطرف ساختن نقاط ضعف در جلوگیری از پیری جمعیت اشاره و پیشنهاد کرد: در درجه اول باید در فضاسازی تلاش بیشتری شود و فرزندآوری بیشتر در تبلیغات میدانی شهرها دیده شود؛ در حالی که در برخی مکان‏‌ها هنوز شعار «فرزند کمتر، زندگی بهتر» را مشاهده می‏‌کنیم.

امام جمعه دماوند همچنین هزینه‏‌های بالای زایمان را از دیگر معضلات این بخش خواند و پیشنهاد داد: بهتر است در مجلس، قانونی مصوب شود مبنی بر اینکه هزینه‏‌های زایمان چه به صورت طبیعی و چه به صورت سزارین، رایگان شود.

بحث سوریه با اقتدار ایران گره خورده است

علاءالدینی در بخش دیگری از این گفت‌‏وگو به بحث سوریه اشاره کرد و متذکر شد: بحث سوریه با اقتدار کشور ما گره خورده و اتفاقات اخیر در راستای تثبیت بشار اسد پیش رفته است.

وی افزود: گزارش‌‏ها حاکی از افزایش مراجعه پناهندگان مهاجر به این کشور است و معارضان دیگر حرفی برای گفتن نخواهند داشت.

امام جمعه دماوند در پایان ابراز داشت: امروز به واسطه حضور مردم در سوریه و حفظ اقتداری که در سوریه رقم زده شده است،‌ دشمنان این کشور به زودی عقب‏‌نشینی خواهند کرد.

انتهای پیام/2568/ذ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول