اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه دماوند:

نماز ظهر عاشورا باشکوه برگزار شود

امام جمعه دماوند گفت: نماز ظهر عاشورا باید با شکوه فراوان در شهرستان دماوند برگزار شود.

نماز ظهر عاشورا باشکوه برگزار شود

حجت‏‌الاسلام والمسلمین محمد علاءالدینی امروز در آستانه فرارسیدن عاشورای حسینی در گفت‏‌وگو با خبرنگار  فارس در شرق استان تهران به لزوم برپایی نماز ظهر عاشورا تأکید کرد.

وی گفت:‌ تمام هیئت‏‌های عزاداری باید در برپایی این فریضه واجب به پیروی از امام خود اهتمام ویژه داشته باشند.

امام جمعه دماوند اضافه کرد: عزاداران در روز عاشورا باید با وضو باشند و با همراه داشتن تربت مقدس امام حسین (ع)، از شال عزاداری خود به عنوان سجاده استفاده کرده و به محض اینکه اذان ظهر پخش شد، در هر جا که بودند، اقدام به برپایی نماز ظهر عاشورا کنند.

زنده‌‏یاد عسگراولادی رفیق نیمه راه انقلاب نبود

امام جمعه دماوند در بخشی دیگر از سخنان خود، زنده‌‏یاد حبیب‏‌الله عسگراولادی را فرزند مقتدر دماوندی‏‌ها خواند و بیان کرد: ‌فرزندان انقلابی دماوند،‌ در اقتدار و ایستادگی همانند قله دماوند هستند و از ابتدای انقلاب، با یک حرکت ناب اسلامی، امام خود را یاری دادند و 50 سال مطیع امام و رهبری بودند.

علاءالدینی ادامه داد: در این میان، در مقایسه با کسانی که در انقلاب رفیق نیمه راه بودند و در نیمه‏‌های راه از مسیر انقلاب خارج شدند، ایشان از ابتدای راه تا آخرین نفس الگویی تمام‏‌عیار برای دفاع از خط امام و در ادامه آن، هم ولایت فقیه و هم ولی فقیه بودند.

امام جمعه دماوند ادامه داد: برخی‌‏ها ولایت فقیه را در زمان غیبت امام پذیرفته‌‏اند؛ اما در پیروی از ولی فقیه ضعیف عمل می‏‌کنند ولی آن مرحوم هم ولایت فقیه را پذیرفته بود و هم در تبعیت از ولی فقیه زمان، سنگ تمام گذاشته بود.

انتهای پیام/2568/ع30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول