اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در گفت‌وگو با فارس:

تمام نهادها در بحث حجاب مسئولند/ وزارت کشور با قدرت کار کند

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه تمام نهادها در بحث عفاف و حجاب مسئولیت دارند، گفت: امیدواریم با پذیرفتن مسئولیت عفاف و حجاب توسط وزارت کشور، کار قدرت بیشتری پیدا کند.

تمام نهادها در بحث حجاب مسئولند/ وزارت کشور با قدرت کار کند

امیر حسین قاضی‌زاده هاشمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد در بحث عفاف و حجاب و واگذاری مسئولیت این حوزه از گشت ارشاد به وزارت کشور اظهار داشت: باید تمام دستگاه‌ها درگیر مسئله حجاب و عفاف باشند و وزارت کشور هم که هماهنگ کننده دستگاه‌های اجرایی در استان‌ها است نیز باید مسئولیت داشته باشد.

وی افزود: با توجه به اینکه نیروی‌ انتظامی زیر نظر وزارت کشور عمل می‌کند در صحنه میدانی شهر بخش امر ‌به ‌معروف و نهی‌ از ‌منکر باید توسط نیروی‌ انتظامی انجام شود اما اگر این بحث توسعه یابد و ادارات نیز درگیر شوند بسیار مفید خواهد بود.

قاضی‌زاده گفت: امیدواریم با پذیرفتن مسئولیت عفاف و حجاب توسط وزارت کشور کار قدرت بیشتری پیدا کند و حفظ عفاف و حجاب در دستگاه‌های اجرایی دولتی و نهادهای عمومی غیر‌دولتی هم ارتقا یابد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در پایان افزود: با نگاه به جنبه مثبت این مسئله و اگر نیت آنچه در پس این موضوع وجود دارد انجام کار باشد ارتقاء جایگاهش به وزارت کشور کمک کننده و بهتر است.

انتهای پیام/2202/ق20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول