اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صبح امروز

پیکر نماینده سابق ایران در سازمان ملل به خاک سپرده شد

پیکر سعید رجایی‌خراسانی‌ نماینده سابق ایران در سازمان ملل با حضور مسئولان در کرمان به خاک سپرده شد.

پیکر نماینده سابق ایران در سازمان ملل به خاک سپرده شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، آیین تشییع و تدفین پیکر سعید رجایی‌خراسانی‌ نماینده سابق ایران در سازمان ملل و از بنیانگذاران دانشگاه علوم پزشکی‌ صبح امروز برگزار شد.

اسماعیل نجار استاندار کرمان، جمعی از نمایندگان مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی، دانشگاهیان و اقشار مختلف مردم در آیین تشییع و تدفین پیکر زنده‌یاد سعید رجایی‌خراسانی حضور داشتند.

مرحوم سعید رجایی‌خراسانی دوشنبه شب در بیمارستان شفای کرمان دعوت حق را لبیک گفت و ‌آیین تشییع وی صبح امروز از محل بیمارستان شفای کرمان تا مزار آن مرحوم واقع در مسجد صاحب الزمان (عج) برگزار شد.

روانشاد سعید رجایی‌خراسانی دارنده مرتبه علمی دانشیاری در رشته دکترای فلسفه بود. وی در سال 1315 متولد شد، مدرک لیسانس خود را در سال 1339 در رشته فلسفه از دانشگاه تهران دریافت کرد و در سال 1346 از دانشگاه آمریکایی بیروت موفق به اخذ مدرک کارشناسی ارشد در رشته فلسفه آموزش و پرورش شد و مدرک دکترای فلسفه را در سال 1355 از انگلستان دریافت کرد.

رجایی‌خراسانی در سال 1358 در دانشگاه کرمان مشغول به کار شد و فعالیت‌های اجرایی مانند معاون اداره کل امور بین‌الملل دانشگاه تبریز، معاون دانشگاه تبریز، ریاست دانشگاه کرمان، مدیر رادیو کشور، نماینده جمهوری اسلامی در سازمان ملل به مدت هفت سال، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در دوره‌های سوم و چهارم و مشاور عالی وزیر امور خارجه را‌ در کارنامه ‌کاری خود دارد.

انتهای پیام/80019/م30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول