اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا ساعاتی دیگر برگزار می‌شود

نمایش شور و شعور حسینی در تجمع بزرگ عاشوراییان مشگین‌شهر

تا ساعاتی دیگر و همزمان با تاسوعای حسینی اجتماع عظیم عاشقان حسینی در مشگین‌شهر برگزار شده و اوج شور و شعور حسینی به نمایش در‌می‌آید.

نمایش شور و شعور حسینی در تجمع بزرگ عاشوراییان مشگین‌شهر

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، عاشقان حسینی و حضرت ابوالفضل‌العباس همه ساله در روز هشتم محرم در اجتماعی عظیم در مشگین‌شهر گرد هم می‌آیند تا عشق و ارادت خود را به علمدار کربلا نشان دهند.

مردم مشگین‌شهر همه ساله با ورود ماه محرم، بیرق‌های عزای امام حسین (ع) را در دست گرفته و در دسته‌های سینه‌زنی و زنجیرزنی، عشق و ارادت خود را به آن حضرت نشان می‌دهند.

عظمت و بزرگی مراسم سید‌الشهدا(ع) در مشگین‌شهر نمایان می‌شود

رئیس اداره تبلیغات شهرستان مشگین‌شهر دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: امروز نیز همانند سال‌های گذشته شاهد اجتماع عظیم حسینیان مشگین‌شهر و عزاداری باشکوه آنان در سوگ سرور و سالار شهیدان‌ در شهرستان‌ مشگین‌شهر خواهیم بود.

حجت‌الاسلام یدالله نعمتی ادامه داد: با انسجام و وحدت و همدلی اکثر هیئت‌های مذهبی شهرستان مشگین‌شهر و در راس آن حضور گسترده و یکپارچه مردم حسینی این شهرستان عظمت و بزرگی مراسم عزاداری سید‌الشهدا(ع) به نمایش گذاشته خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: این مراسم از ساعت 15 در میدان آزادی و میدان امام (ره) با سخنرانی امام جمعه‌ شهرستان مشگین‌شهر و مداحی چند تن از مداحان اهل بیت برگزار خواهد شد.

تمهیدات ویژه‌ای برای برگزاری مراسم در نظر گرفته شده است

فرماندار شهرستان مشگین‌شهر نیز در این خصوص به خبرنگار فارس در اردبیل بیان داشت: شور و خروش عظیم مردم مشگین‌شهر امروز توسط عوامل صدا و سیمای مرکز اردبیل ضبط شده و از شبکه استانی و شبکه‌های سراسری نیز پخش خواهد شد.

سید حمید عباداللهی با تاکید بر حضور گسترده مردم حسینی شهرستان مشگین‌شهر خواستار همکاری هیئت امنای مساجد و روسای دسته‌های عزاداری با دست‌اندرکاران این برنامه شد.

وی گفت: تمهیدات ویژه‌ای برای برگزاری هرچه بهتر این مراسم در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/62009/ع30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول