اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اتاق خرم‌آباد خبر ‌داد

اعزام ‌هیئت ‌اقتصادی لرستان ‌به ‌هندوستان/‌دنبال ‌بازار مناسب برای صادرات هستیم‌

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم‌آباد گفت: تا پایان سال یک هیئت بازاریابی، اقتصادی بازرگانی از لرستان به کشور هند اعزام می‌شوند.

اعزام ‌هیئت ‌اقتصادی لرستان ‌به ‌هندوستان/‌دنبال ‌بازار مناسب برای صادرات هستیم‌

 به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حسین سلاح‌ورزی ظهر امروز در جلسه اعضای کارگروه توسعه صادرات غیرنفتی لرستان و رایزن بازرگانی ایران در هند با اشاره به اینکه امروز تعامل مناسب و دوطرفه میان بازرگانان لرستانی و همتایان‌شان در کشورهای مختلف یک ضرورت غیرقابل انکار است، اظهار داشت: هند از جمله کشورهایی است که از جنبه‌های مختلف می‌تواند از جمله طرف‌های اقتصادی ما باشد.

وی با تأکید بر اینکه تا پایان سال حتماً یک هیئت بازاریابی، اقتصادی بازرگانی به کشور هند اعزام می‌کنیم، افزود: در برنامه داریم که علاوه بر میزبانی سفیر این کشور در لرستان، پذیرای یک هیئت اقتصادی هم از کشور هند باشیم که تا پایان سال انجام می‌گیرد.

سلاح‌ورزی تصریح کرد: خوشبختانه استان لرستان در زمینه‌های مختلفی دارای ظرفیت مناسب است که در همین زمینه می‌توان به کشاورزی و مشخصاً حبوبات، محصولات معدنی و سنگ، گیاهان دارویی، چرم و سالامبور و... اشاره کرد که شرایط مناسبی در این زمینه‌ها در استان وجود دارد.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم‌آباد گفت: با در نظر داشتن توانمدنی‌ها و ظرفیت‌های مختلف لرستان، به دنبال پیدا کردن بازار مناسب برای محصولات استان هستیم.

انتهای پیام/2304/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول