اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار گلوگاه ‌معرفی شد‌

وقتی که پست‌های مدیریتی موروثی ‌می‌شود / رئیس شورا پدر؛ شهردار پسر‌

شهردار گلوگاه امروز با حضور جمعی از مسئولان معرفی شد.

وقتی که پست‌های مدیریتی موروثی ‌می‌شود / رئیس شورا پدر؛ شهردار پسر‌

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان بهشهر، بعدازظهر امروز با حضور معاون عمرانی استاندار مازندران و جمعی از مسئولان و مردم شهرستان گلوگاه، شهردار جدید شهر گلوگاه معرفی و حکم خود را دریافت کرد.

عبادالله پهلوان شهردار گلوگاه متولد 1362 و کارشناس‌ارشد مهندسی عمران است.

پهلوان پیش از این هیچ سمت اجرایی نداشته و با رای قریب به اتفاق اعضای شورای اسلامی گلوگاه به سمت شهردار گلوگاه منصوب شد.

در این مراسم، معاون عمرانی استاندار مازندران از شهردار جوان گلوگاه خواست تا 60 درصد بودجه شهرداری را به فعالیت‌های عمرانی و 40 درصد را به امورات جاری اختصاص دهد.

سید عیسی هاشمی یادآور شد: سال 91، بودجه شهرداری گلوگاه 2,3 میلیارد تومان بود که 1,1 میلیارد آن به مسائل عمرانی و 1,2 میلیارد تومان صرف امورات جاری شد.

وی با بیان این‌که بودجه شهرداری‌ها از جیب مردم است و البته دولت هم کمک‌هایی دارد، خاطرنشان کرد: اعتبارات و بودجه‌ها باید به‌گونه‌ای مدیریت شود که پاسخگوی انتظارات مردم در بخش عمران شهری باشند.

در ادامه، عزت‌الله پهلوان، رئیس شورای اسلامی شهر گلوگاه و پدر شهردار جدید اظهار داشت: تنها شاخصه‌ای که می‌تواند منجر به خدمت‌رسانی به مردم و برون‌رفت از بدهکاری 2,5 میلیاردی شهرداری گلوگاه شود، وفاق و همدلی است.

وی، کار کردن در شهر محروم گلوگاه را همانند عبور از میدان مین توصیف کرد و گفت: تمام توانمان این‌است که شهرمان را به وضعیت مطلوب برسانیم و در این راه امید به حمایت‌های مردم و پشتکار مسئولان داریم.

در پایان مراسم، با تقدیم حکم شهردار جدید از خدمات شعبانعلی خواجوی که مدت دو ماه سرپرستی شهرداری گلوگاه را به عهده داشت، قدردانی شد.

انتهای پیام/86001/م30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول