اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته خودکفایی پتروشیمی جم تاکید کرد

نمایش هنر صنعتگر ایرانی در بلندای پتروشیمی جم

رئیس کمیته خودکفایی پتروشیمی جم گفت: نصب FLARE TIP مشعل اصلی مجتمع در بلندای پتروشیمی جم در کنار رشته کوه‌های زاگرس نماد خودباوری، هنر صنعتگر ایرانی و عزم راسخ کارکنان است.

نمایش هنر صنعتگر ایرانی در بلندای پتروشیمی جم

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، غلامعباس احمدی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مجتمع پتروشیمی جم از مجموعه‌های مهم و تاثیرگذار در صنعت پتروشیمی است و روز به روز به سمت رشد و پیشرفت در حرکت است.

وی افزود: کمیته خودکفایی اقدامات بسیار موثر و ارزشمندی برای موفقیت این مجموعه انجام داده و شاهد تلاش‌های بسیار خوبی هستیم.

رئیس کمیته خودکفایی پتروشیمی جم ابراز داشت: واحد خودکفایی شرکت پتروشیمی جم به‌عنوان بازوی ساخت داخل مجتمع موفق شد در زمان تعمیرات اساسی مجتمع، قطعات مورد نیاز خود را ساخته، قطعات تعمیراتی را بازسازی و قطعاتی را که قبلا ساخته و تحویل داده بود نصب کند.

احمدی افزود: نصب FLARE TIP مشعل اصلی مجتمع در بلندای پتروشیمی جم در کنار رشته کوه‌های زاگرس نشان دهنده عزم راسخ کارکنان در عبور از تحریم‌های ظالمانه بوده و شعله‌های فروزان این مشعل همواره پایداری و عزم جدی این شرکت در تولید مستمر و پایدار در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی است.

وی در ادامه گفت: ساخت دیافراگم مربوط به تجهیز در واحد الفین، ساپورت نگهدارنده مربوط به تجهیز (30 - CE- 8005) در واحد (JUNCTION BOXES،PE) مشعل اصلی فلر مجتمع (BAG CAGE) مربوط به تجهیز (FT-2001) در واحد PE و (FOLLOW ELEMENT PILOT TUBE) مربوط به خط بخار HP ورودی واحد الفین از اقدامات مهم در این مجموعه است.

احمدی همچنین موارد تعمیر و بازسازی شده را شامل عملیات سختکاری روی شفت کنترل ولو (900-FV-014) واحد الفین، روتور شفت توربین (PT-905 C) واحد الفین، روتور شفت توربین (PT- 904 C) واحد الفین، تعمیر و بازسازی (SCREEN MESH) بخارLP ورودی (CT-701) سیکل پروپیلن و برش و خمکاری ورق‌های تاور 201 و 251 عنوان کرد.

وی در ادامه در ارتباط با تهیه نقشه ساخت موارد مورد نیاز مجتمع اضافه کرد: تهیه نقشه ساخت (PAD) مربوط به 17 نوع (BEARING) کمپرسورهای (C-301/701/702) در واحد الفین، 45 قلم قطعات پمپ (251B) و دیگر تجهیزات واحد الفین، هفت عدد دیافراگم مربوط به کنترل ولو واحدها، دو عدد (CHECK VALVE) واحد PE و یک عدد شناور مربوط به (GV-047) واحد الفین نیز از جمله این اقدامات است.

احمدی همچنین از جمله موارد نصب و راه‌اندازی قطعات ساخته شده خودکفایی را شامل تیپ فلر مشعل اصلی شرکت پتروشیمی جم، شفت میکسر مربوط به تجهیز (MX-8002) واحد PE مگنت درایو مربوط به تجهیز (DA-1001) واحد PE بیان کرد.

انتهای پیام/2452/ط40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول