اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی‎فقیه در سپاه گرمسار:

عاشورا و ظهور دو واژه به هم گره خورده در فرهنگ شیعه است

مسئول نمایندگی ولی‎فقیه در سپاه شهرستان گرمسار گفت: عاشورا و ظهور دو واژه به هم گره خورده در فرهنگ شیعه است که شور و عشق را میان شیعیان به حرکت درمی‌آورد.

عاشورا و ظهور دو واژه به هم گره خورده در فرهنگ شیعه است

حجت‌الاسلام مهدی ولیخانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در استان سمنان بیان کرد: قیام امام حسین (ع) برای اجرای عدالت اتفاق افتاد و ظهور منجی نیز برای این است که عدالت در جهان حکم‎فرما شود.

وی افزود: بی‌بصیرتی مسلمانان سست ایمان باعث شد اباعبدالله (ع) و یارانش در کربلا تنها بمانند که این برای ما می‌تواند مهم‎ترین عبرت‌ عاشورا باشد.

مسئول نمایندگی ولی‎فقیه در سپاه شهرستان گرمسار تصریح کرد: مردم قدر امام حسین (ع) و رهبر خود را ندانستند و لکه ننگی را تا ابد برای خود خریدند و در پرونده خود گذاشتند.

ولیخانی گفت: با شناخت واقعی امام حسین (ع) و اطاعت عملی از دستورات ایشان و امروز با اطاعت از رهبر معظم انقلاب می‌توانیم حسینی بمانیم.

وی اظهار کرد: نهضت امام حسین (ع) از ویژگی خاصی برخوردار است که همیشه زنده می‌ماند و تداوم پیدا می‌کند.

مسئول نمایندگی ولی‎فقیه در سپاه شهرستان گرمسار تأکید کرد: در جاودانگی نهضت حسینی عوامل بسیاری نقش داشته‌اند که بعضی از آنها عبارتند از خواست خداوند بر تحقق نهضت عاشورا و دوم حقانیت قیام اباعبدالله (ع) و رهبری منحصر به فرد اباعبدالله (ع) و بعد برگزاری مجالس سوگواری بسیار نقش داشته و دارد.

ولیخانی افزود: سپاه و بسیج که هدفشان همسو با اباعبدالله (ع) است باید با تأسی از امام حسین (ع) اطاعت‌پذیری خود را از رهبری همیشه ثابت کنند و تا آخرین لحظه بر سر پیمان خود بایستند.

وی گفت: شهدای ما در هشت سال دفاع مقدس صداقت خویش را در امر ولایت ثابت کردند و افتخارات زیادی برای ما به وجود آوردند که امروز ما مدیون آنها هستیم.

مسئول نمایندگی ولی‎فقیه در سپاه شهرستان گرمسار اظهار کرد: شهدای ما ثابت کردند که واقعاً حسینی هستند و برای بقای اسلام حاضرند جان خود را فدا کنند.

انتهای پیام/2249/ر30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول