اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار پاکدشت:

پاکدشت یکی از قطب‌های مهم صنعتی استان تهران است

فرماندار شهرستان پاکدشت گفت: شهرستان پاکدشت با استقرار صنایع مهم و تأثیرگذار یکی از قطب‌های مهم صنعتی استان تهران و کشور محسوب می‌شود.

پاکدشت یکی از قطب‌های مهم صنعتی استان تهران است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از روابط‌عمومی فرمانداری شهرستان پاکدشت، قربانعلی مقبلی در آئین معارفه شهردار جدید پاکدشت که با حضور خانواده معظم شهدا و معاون امور عمرانی استانداری تهران برگزار شد، با تسلیت ایام شهادت حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) و یاران باوفایش، اظهار داشت: پاکدشت، یکی از شهرستان‌های مهم استان تهران است که با وجود خدمات شایانی که به‌واسطه استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی به آن ارائه شده هنوز تشنه خدمت‌رسانی است و باید مسئولان این شرایط را برای مردم این شهرستان فراهم کنند.

فرماندار شهرستان پاکدشت ادامه داد: شهرستان پاکدشت با استقرار صنایع مهم و تأثیرگذار یکی از قطب‌های مهم صنعتی استان تهران و کشور محسوب می‌شود که می‌تواند در صورت فراهم شدن تمام امکانات و زیرساخت‌های لازم، توسعه اقتصادی استان را فراهم کند.

وی افزود: این شهرستان بزرگترین مرکز تولید گل‌های شاخه بریده کشور است و باید از تمام قابلیت‌های آن در راستای خدمت‌رسانی بهتر به مردم آن استفاده کرد.

مقبلی عنوان کرد: طول دوران خدمت بسیار کوتاه است و باید از فرصتی که به‌واسطه رشادت و ایستادگی ملت به مسئولان اعطا شده به بهترین نحو در جهت رفع مشکلات آنها استفاده کرد.

فرماندار شهرستان پاکدشت در پایان تأکید کرد: همدلی مسئولان شهرستان پاکدشت در خدمت‌رسانی به مردم و ایجاد تعامل برای رفع مشکلات آنها این شرایط را برای مسئولان به‌ویژه مسئولان حوزه شهری فراهم آورده تا خدمات شایسته‌ای برای آنها فراهم شد.

انتهای پیام/2462/ذ/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول