اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته بسیج مستضعفان

بیمارستان صحرایی در منطقه محروم طرود شاهرود برپا می‌شود

رئیس سازمان بسیج سازندگی شهرستان شاهرود گفت: بیمارستان صحرایی شهید افتخاری به مناسبت هفته بسیج در منطقه محروم طرود برپا می‌شود.

بیمارستان صحرایی در منطقه محروم طرود شاهرود برپا می‌شود

جواد رضوانی امروز در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری فارس در استان سمنان در این خصوص اظهار کرد: به مناسبت هفته بسیج مستضعفان، بیمارستان صحرایی شهید محمدحسین افتخاری در منطقه محروم طرود شاهرود برپا می‌شود.

وی افزود: این بیمارستان صحرایی با هدف آمادگی یگان‌های امدادی در خدمت‌رسانی در زمان بحرانی مانند سیل، زلزله و حوادث غیرمترقبه و ارزیابی امکانات و خدمت‌رسانی به مناطق محروم برپا می‌شود.

رئیس سازمان بسیج سازندگی شهرستان شاهرود تصریح کرد: در برپایی این بیمارستان صحرایی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی، بهزیستی، هلال احمر، کمیته امداد امام خمینی (ره) و گروه پدافند هوایی 10 محرم با بسیج سازندگی و بسیج جامعه پزشکی سپاه شاهرود همکاری می‌کنند.

رضوانی خاطر نشان کرد: در این بیمارستان صحرایی بخش‌های داخلی، زنان و زایمان، روان‎شناسی و روان‎پزشکی، جراحی، اطفال، بینایی و شنوایی‌سنجی، دندان‎پزشکی و آزمایشگاه و داروخانه و خدمات پارکلینیکی ارائه خواهد شد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی شهرستان شاهرود تأکید کرد: مقدمات برپایی این بیمارستان با نهادهای مسئول طی جلساتی برگزار شده است و دستگاه‌ها آماده برپایی این بیمارستان صحرایی هستند.

رضوانی افزود: این بیمارستان صحرایی که به نام شهید محمدحسین افتخاری یکی از کارکنان دانشگاه علوم پزشکی نام‎گذاری شده است، از 30 آبان تا چهارم آذر ماه 1392 برپا خواهد شد.

انتهای پیام/2249/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول