اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره اوقاف سمنان:

خیمه معرفت در راه‎آهن سمنان برپا شد

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان سمنان گفت: به منظور افزایش معرفت مردم نسبت به واقعه عاشورا و پاسخ‎گویی به شبهات و مسائل شرعی خیمه معرفت در راه‎آهن سمنان برپا شد.

خیمه معرفت در راه‎آهن سمنان برپا شد

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی و اطلاع‎رسانی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان، حجت‎الاسلام سید سعید تقوی در حاشیه برپایی این خیمه، با اشاره به لزوم آشنایی بیشتر مردم در خصوص مسائل اعتقادی و رفع شبهات اظهار کرد: یکی از وظایف اصلی اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان سمنان در برهه کنونی، اداره بقاع متبرکه و تبلیغ و ترویج فرهنگ اهل بیت (ع) است.

وی برگزاری ویژه‎ برنامه بصیرت عاشورایی را یکی از برنامه‎های شاخص اداره خود در طول ایام محرم و صفر عنوان و تصریح کرد: در این ویژه‎ برنامه سعی شده تا با برگزاری برنامه‎های مختلف نسبت به برگزاری مراسم سوگواری متناسب با مقام والای سیدالشهدا (ع) اقدام شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان سمنان یکی از اقدامات اداره خود در این ویژه ‎برنامه را برپایی خیمه‎های معرفت دینی با استفاده از روحانیون مجرب و دوره دیده جهت پاسخ‎گویی به شبهات و مسائل شرعی مراجعان بیان کرد.

تقوی با اشاره به عزم اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان سمنان در استفاده از کلیه ظرفیت‎ها جهت ارائه خدمات فرهنگی گفت: با توجه به حضور مسافران زیادی که در راه‎آهن تردد می‎کنند که عمدتاً زائران امام رضا (ع) هستند، با برپایی خیمه معرفت در ایستگاه راه‎آهن سمنان در نظر داریم تا ضمن بیان آداب زیارت به مسافرانی که عازم زیارت بارگاه امام هشتم (ع) هستند، به سئوالات شرعی مراجعان نیز پاسخ داده شود.

انتهای پیام/2249/ل/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول