اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بادامچیان در مراسم ترحیم مرحوم عسکراولادی در اصفهان:

موضع‌گیری عسکراولادی بعد از فتنه 88 در جهت حفظ وحدت کشور بود‌

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی گفت: ‌موضع‌گیری‌های ‌مرحوم عسگر‌اولادی بعد از فتنه 88 در جهت حفظ وحدت اسلامی جامعه ایرانی بود و همه فعالیت‌های او در راستای اثباتش از آهنگ وزین ولایت فقیه بود.

موضع‌گیری عسکراولادی بعد از فتنه 88 در جهت حفظ وحدت کشور بود‌

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان اسد‌الله بادامچیان پیش از ظهر امروز در مراسم بزرگداشت و ترحیم حبیب‌الله عسگر‌اولادی که به همت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان در مسجد‌ سید برگزار شده بود اظهار کرد: فقدان عسگر‌اولادی یک آسیبی برای نظام ما است و امیدواریم راه آن ادامه پیدا کند.

وی بیان کرد: مرحوم عسگراولادی از افراد مبارک یعنی پربرکت برای انقلاب و نظام اسلامی بود و در هر بعدی تنها به انجام وظیفه شخصی خود اکتفا نداشت، بلکه برکت از وجود او سرشار می‌شد.

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی گفت: بررسی روند و جریان زندگی آن مرحوم قابل توجه است، نوجوانی که با از دست دادن پدر خود از دماوند به تهران سفر می‌کند چنان رفتار می‌کند که نماینده امام خمینی (ره) می‌شود.

وی تصریح کرد: بررسی سلامت زندگی عسگر‌اولادی برای جوانان و نسل جوان امروز ما قابل توجه است که باید به آن پرداخته شود.

بادامچیان افزود: حضور و غرابت عسگر‌اولادی در طول عمر خود با علما و فضا و روحانیون معزز اسلام عاقب بخیری او را در دنیا رقم زد و او را چنان تربیت کرد که یار صدیق امام و رهبری شد.

وی عنوان کرد: اهتمام و توجه ویژه عسگر‌اولادی به کسب فیض از دروس حوزوی و اصول فقهی ستودنی بود تا جایی که سال‌ها در امر تفسیر قرآن کریم فعالیت کرد و آن مرحوم یادگیری عموم فقهی را یک ضرورت برای زندگی می‌دانست.

قائم‌مقام حزب موتلفه با اشاره به سخن امام خمینی(ره) درباره عسگر‌اولادی که می‌فرمودند؛ بنده امدادگری بهتر از عسگر‌اولادی نمی‌شناسم، گفت: عسگر‌اولادی با چشیدن فقر و یتیمی در طول عمر خود جامعه مستضعف را به خوبی درک می‌کرد.

وی ابراز کرد: توجه خاص عسگر‌اولادی به فعالیت در کمیته امام خمینی(ره) و دستگیری فقرا و مستمندان علی‌رغم اینکه او یک فرد سیاسی بود ستودنی است.

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی متذکر شد: آن مرحوم یک الگو و یک نمونه‌ای از یک انسان واقعی بود که ثابت کرد یک فرد سیاسی و حزبی می‌تواند در کنار کار تشکیلاتی خود به موازین اسلامی و معارف عالی انسانی بپردازد و همنوا با آهنگ ولایت حرکت کند.

* همراهی با همه نیروهای انقلابی و اسلامی وظیفه است

وی یادآور شد: مرحوم عسگر‌اولادی ثابت کرد که می‌شود بیش از نیم قرن مسئول یک حزب سیاسی و جناح تشکیلاتی بود و در عین حال پشت سر ولایت فقیه هم حرکت کرد و یار صدیق و همیار ولایت و روحانیت بود.

بادامچیان بیان کرد: عسگر‌اولادی در طول عمر خود ضمن اینکه خدمت امام خمینی (ره) بود خدمت تمام مراجع و روحانیون عرض ادب می‌کرد.

وی اظهار کرد: سازشکاری و عقب‌کشیدن از ارزش‌های اسلامی ممنوع است، اما حفظ وحدت و همراهی با همه نیروهای انقلابی که ولایت فقیه و قانون اسلامی را قبول دارند یک وظیفه است.

* عسگر‌اولادی از اولین افرادی بود که ندای امام خمینی(ره) را لبیک گفت

قائم‌مقام حزب مؤتلفه اسلامی با بیان اینکه اقدامات و موضع‌گیری‌های اخیر مرحوم عسگر‌اولادی بعد از فتنه 88  در جهت حفظ وحدت اسلامی جامعه ایرانی بود و همه فعالیت‌های او در راستای اثباتش از آهنگ وزین ولایت فقیه بود.

وی گفت: اعتدال محافظه‌کارانه، اعتدال لیبرال گرایانه و اصلاح‌طلبانه ارزشی نیست. مدارا و اعتدال باید حجت شرعی داشته باشد، مدارا و سازش و اعتدال انقلابی و قهرمانانه مدنظر اسلام است.

بادامچیان بیان کرد: عسگر‌اولادی از اولین افرادی بود که به ندای حق امام خمینی(ره) لبیک گفت و با تمام قوا و دوستان خود در راه دشوار فدایی اسلام و ولی فقیه علیه رژیم ستم‌شاهی وارد میدان مبارزه شد.

* ائتلاف نیروهای انقلابی در پشتیبانی از ولی فقیه ضرورت است

وی خطاب به نیروهای انقلابی و اسلامی اصفهان عنوان کرد: در راه اسلام و مبارزه با دشمن و استکبار و پشتیبانی از ولی فقیه مؤتلف شوید، این پیام مرحوم عسگر‌اولادی به نیروهای انقلابی است.

قائم‌مقام حزب مؤتلفه اسلامی اظهار کرد: مرحوم عسگر‌اولادی در کار تشکیلاتی، حزبی و مبارزات سیاسی خود در راه اسلام همواره پشت سر امام خمینی (ره) حرکت می‌کرد و تمام فعالیت‌ها و برنامه‌های سیاسی و مبارزاتی خود را با نظر ولی فقیه زمان هماهنگ می‌کرد.

وی در پایان  اشاره‌ای مختصر به خاطرات خود مرحوم عسگر‌اولادی در زندان‌های شاه ظالم کرد و از استقامت و ایستادگی او برای حفظ نظام اسلامی تحت هر شرایطی سخن گفت.

انتهای پیام/63001/ل40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول