اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی ابرکوه خبر داد

فعالیت 147 مداح دارای مجوز در ابرکوه

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ابرکوه از فعالیت 147مداح در این شهرستان خبر داد.

فعالیت 147 مداح دارای مجوز در ابرکوه

به گزارش خبرگزاری فارس از ابرکوه، حجت‌الاسلام محمد پورقیومی صبح امروز در کارگاه آموزشی مداحان و نوحه‌خوان‌های ابرکوه گفت: در حال حاضر 147 مداح و نوحه‌خوان در این شهرستان زیر نظر کانون مداحان مشغول مداحی هستند.

وی خاطرنشان کرد: کار مداحان و نوحه‌خوان‌ها در فرهنگ‌سازی بسیار مهم است و مداح خوب می‌تواند فرهنگ علوی را در جامعه ترویج کند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ابرکوه ادامه داد: شما هر کدام نماینده اداره تبلیغات اسلامی در محافل عزاداری هستید و باید نقش خود را به خوبی ایفا کنید.

رئیس کانون مداحان استان یزد نیز در این جلسه اظهار داشت: مداحان باید با مطالعه دقیق تاریخ اسلام، از بیان نکات و مطالب انحرافی و یا سخیف بپرهیزند و مطالبی را به مخاطبان ارائه کنند که مستند تاریخی داشته باشد.

محمدحسین آبیاری افزود: در عصر حاضر با وجود وسایل ارتباطی جمعی مناسب و کارآمد، دیگر هیچ‌گونه بهانه‌ای برای کم‌کاری و عدم مطالعه در این زمینه وجود ندارد.

وی ادامه داد: رعایت اصول درست مداحی الزامی است و مداحان باید استفاده از سبک‌های مناسب و در خور شان اهل‌بیت (ع) را مدنظر داشته باشند.

انتهای پیام/2464/م20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول