اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل:

100 پزشک عمومی و تخصصی جذب شده‌اند / راه‌اندازی دومین کلینیک تخصصی و فوق تخصصی در اردبیل

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل از جذب 100 پزشک عمومی تخصصی و فوق تخصصی به مراکز بیمارستانی و درمانی استان اردبیل خبر داد.

100 پزشک عمومی و تخصصی جذب شده‌اند / راه‌اندازی دومین کلینیک تخصصی و فوق تخصصی در اردبیل

فرهاد پورفرضی در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: این تعداد پزشک در روزهای گذشته و با کسب مجوز لازم از وزارت بهداشت جذب استان شده‌اند و ما درحال توزیع آنها در مناطق مختلف استان هستیم.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه سطح کیفیت خدمات در حوزه سلامت و درمان باید ارتقا یابد و حتی از وضعیت مطلوب فعلی نیز باید شرایطمان بهتر شود ما در ارتقای شاخص‌های مختلف سلامت نظیر جذب نیروهای متخصص و فوق تخصص همتی مضاعف داشتیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل یادآور شد: با اقدام به موقع مسئولان استانی به ویژه نمایندگان استان در مجلس در دیداری که اخیراً با وزیر بهداشت داشتیم همزمان با ایام توزیع نیروهای متخصص و فوق تخصص موفق شدیم مجوز جذب 61 پزشک متخصص و فوق تخصص را بگیریم.

پور‌فرضی گفت: با جذب و توزیع این نیروهای توانمند و کارآمد هم کمیت و هم کیفیت خدمات افزایش می‌یابد و ما در برخی از شهرستان‌ها نظیر سرعین شاهد راه‌اندازی رشته زنان و زایمان و خدمات با کیفیت به ساکنان این منطقه خواهیم بود.

این مسئول تصریح کرد: تا دو هفته آینده دومین کلینیک تخصصی و فوق تخصصی در اردبیل راه‌اندازی می‌شود که با راه‌اندازی این کلینک خدمات کیفی‌تر به هموطنان ارائه می‌شود.

وی گفت‌: برای رفع مشکل کمبود پزشک عمومی در روستاها نیز مکاتباتی را انجام دادیم و در ملاقات با وزیر بهداشت مجوز لازم را برای جذب 33 پزشک عمومی دریافت کردیم.

قائم مقام وزیر بهداشت در استان اردبیل افزود: این تعداد پزشک هفته گذشته به ما معرفی شدند که قرار است در روستاها و مناطق محروم به ویژه خانه‌های روستایی بکارگیری شوند.

پورفرضی در پایان گفت‌و گوی خود با خبرنگار فارس در اردبیل بیان داشت: دانشگاه علوم پزشکی با گذر از ارائه خدمات عمومی در تلاش است تا مجموعه‌های تخصصی و فوق تخصصی تقویت شده و توسعه یابند تا خدمات در این حوزه مورد رضایت و دقت نظر هموطنان قرار گیرند چرا که اردبیل امروز به محل مراجعه بیماران استان همجوار و کشور همسایه آذربایجان تبدیل شده که با ارتقای سطح خدمات می‌توان در این زمینه موفق عمل کرد.

انتهای پیام/62007/ی30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول