اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جلسه غیرعلنی شورای شهر کاشمر

تعیین تکلیف شهردار کاشمر به هفته بعد موکول شد

جلسه شورای اسلامی شهر کاشمر به صورت غیر‌علنی برگزار و تعیین تکلیف شهردار این شهر به هفته بعد موکول شد.

تعیین تکلیف شهردار کاشمر به هفته بعد موکول شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشمر، در جلسه این هفته شورا با توجه به حضور تمامی 9 عضو مصوب شد تعیین تکلیف مدیریت شهری در جلسه آینده این شورا انجام شود اما ناگهان دبیرخانه شورای اسلامی شهر کاشمر در تماسی با خبرنگاران اعلام کرد که جلسه این هفته به صورت غیر‌علنی برگزار می‌شود و خبرنگاران نمی‌توانند در آن شرکت کنند.

این در حالی است که تعدادی از اعضای شورای شهر در تماس تلفنی خبرنگار فارس از غیر علنی بودن جلسه اظهار بی‌اطلاعی کرده و مدعی بودند خبرنگاران باید در این جلسات که بحث تعیین تکلیف مدیریت شهری است حضور داشته باشند.

سرانجام نیز مشخص شد که بحث غیر علنی بودن جلسه توسط هیئت رئیسه شورای اسلامی کاشمر مطرح شده است.

گزارش خبرنگار فارس حاکی است، در جلسه غیرعلنی این شورا که صبح امروز برگزار شد تمامی 9 عضو اصلی حضور داشتند و بحث انتخاب شهردار در دستور کار قرار داشت، رأی‌گیری انجام شد و منتخبان مردم کاشمر در دوره چهارم شورای اسلامی شهر از بین پنج گزینه، نام فرد مورد نظر خود را در برگه رای یادداشت کردند.

در پایان مشخص شد چهار عضو به یک فرد، سه عضو به یک فرد دیگر و دو عضو دیگر هر کدام نام افراد دیگری را در برگه نوشتند که بر این اساس مشخص شد هنوز اختلاف‌نظرهای زیادی برای انتخاب شهردار کاشمر وجود دارد.

اعضای شورای اسلامی شهر کاشمر این بار هم مثل سایر جلسات غیرعلنی گذشته که بحث انتخاب شهردار مطرح بود در انتخاب شهردار ناکام ماندند و تصمیم نهایی را به جلسه بعدی این شورا موکول کردند.

انتهای پیام/2202/ز30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول