اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان:

ادیان ساختگی برای توقف گسترش اسلام در جهان است

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان با اشاره به گسترش فرقه‌های انحراف و ادیان ساختگی در جهان، این مسئله را در راستای توقف گسترش دین اسلام در جهان دانست.

ادیان ساختگی برای توقف گسترش اسلام در جهان است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیجار، حجت‌الاسلام سیدمحمد حسینی‌شاهرودی امشب در همایش عاشوراییان که با حضور مسئولان و فعالان عرصه امر به معروف و نهی از منکر در تالار شهید رجایی بیجار برگزار شد ضمن تسلیت ایام سوگواری سالار شهیدان ابا عبدالله‌الحسین(ع) اظهار کرد: شناخت شخصیت والای امام حسین(ع) که تمام هستی و خاندان خود را در راه خداوند تقدیم کرد از وظایف خطیر مومنان و مسلمین است.

وی با بیان اینکه تمامی اولیا و انبیا به امام حسین افتخار می‌کنند اذعان کرد: این امام مروج دین است و خداوند متعال وی را وارث اولین و آخرین انبیا قرار داد.

به گفته نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان، دین مبین اسلام محمدی‌القدوس و حسینی‌البقا است و خداوند متعال آیات الهی را بر پیامبر نازل و دین را برای بشریت و همه انسان‌هایی روی زمین ابلاغ کرد.

حجت‌الاسلام حسینی‌شاهرودی با بیان اینکه قرآن کتابی جاودانه و برای تمامی زمان‌هاست اظهار کرد: خداوند متعال قرآن را تضمین و دین اسلام را دین تمامی بشریت قرار دهد.

وی با بیان اینکه اسلام دین مورد قبول خداست و غیر از این پذیرفته شده نیست گفت: خداوند پیامبر گرامی اسلام را با دین حق مبعوث کرد و این دین بر تمام ادیان تفوق پیدا کرده و باید فراگیر شود.

رئیس ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان افزود: برای حفظ دین نگهبانانی است که بعد از پیامبر(ص) به عنوان خاتم‌الأنبیا، امامان را حافظان دین قرار داده است.

وی با بیان اینکه با خاتمه نبوت برای حفظ دین اسلام امامت آغاز شده است اذعان کرد: اهل بیت پیامبر برای حفظ و احیای دین بعد از پیامبر به امامت مبعوث شده‌اند.

نماینده ولایت فقیه در استان کردستان با بیان اینکه یکی از دلایل و ابزار برای خلیفه‌الله شدن علم است، اضافه کرد: اهل بیت پیامبر(ص) به علم احاطه و اشراف داشته و برترین جانشینان بعد از پیامبر اکرم بر روی زمین هستند.

وی تأکید کرد: خلیفة‌الله و کسی که وظیفه هدایت بشریت را عهده‌دار است، هدایتش به دور از خطا و اشتباه بوده و در راستای قرآن باشد که این مهم تنها از ویژگی‌ها و توانایی امامان و اهل بیت پیامبر است.

حسینی‌شاهرودی با بیان اینکه تمامی علم عالم در وجود انبیا و ائمه اطهار نهفته است گفت: اراده خداوندی بر این است که ائمه از هر گونه نقصی مبرا باشند.

وی از ائمه به عنوان قرآن ناطق برد و گفت: نه تنها قرآن بلکه تمامی رموز عالم در وجود این والامقامان دنیا و آخرت نهفته است.

رئیس ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان با بیان اینکه امام زمان(عج) تمامی مقدرات و رموز عالم نزد اوست خاطرنشان کرد: از راه شناخت امام عصر امام زمان(عج) نایل به شناخت خداوند خواهیم شد.

* ایجاد اسلام‌هراسی از اهداف دشمن است

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان با بیان ویژگی مومنان در جامعه اسلامی گفت: مومنان در جامعه به اجرای احیای امر به معروف در جامعه می‌پردازند.

وی، اقامه فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر را از ویژگی‌های جامعه مومنین عنوان کرد و گفت: احیای این فریضه الهی در جامعه موجبات سعادت افراد و خود آن جامعه را فراهم خواهد کرد.

حسینی‌شاهرودی در ادامه با بیان ویژگی‌های منافقان، گفت: منافقین امر به منکر کرده و نهی از معروف می‌کنند که این افراد جامعه را به سمت تباهی سوق می‌دهند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان با اشاره به سخنی از امام باقر(ع) تصریح کرد: تمامی واجبات دین الهی به واسطه امر به معروف و نهی از منکر اقامه می‌شوند و اگر این نباشد تمامی ارزش‌های دین اسلام نابود خواهد شد.

حسینی‌شاهرودی، ساخت ادیان ساختگی از جمله وهابیت را کاری از جانب دشمنان برای توقف دین اسلام و ایجاد اسلام‌هراسی عنوان کرد.

وی با بیان اینکه کانون اسلام در ایران است، خاطرنشان کرد: استکبار و غرب با رواج ادیان ساختگی می‌خواهند اسلام‌هراسی را ایجاد کرده و مردم را نسبت به دین اسلام بدبین نمایند.

رئیس ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان با بیان اینکه چون دشمنان می‌دانند ایران کانون ترویج دین اسلام است، می‌خواهند با القای برخی شبهات به جهانیان، ایران و ایرانی را از جایگاه اصلی خود دور نمایند.

وی در پایان با بیان اینکه اجرای فرائض دینی نشانه‌ای از جامعه اسلامی است بیان کرد: کار تمامی انبیا و اولیا این بوده و در زمان ظهور نیز این فریضه الهی دنبال خواهد شد.

انتهای پیام/79015/ذ40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول