اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای  /  خاورمیانه

یک عضو سابق گروهگ منافقین در گفت‌وگو با فارس:

از گروهک منافقین خلق، فقط یک اسم بدون محتوا باقی مانده است

یکی از اعضای جدا شده از گروهک منافقین خلق، با تاکید بر اینکه این گروهک فقط یک اسم بدون محتواست، گفت: این گروهک، گروهکی ضد بشری است.

از گروهک منافقین خلق، فقط یک اسم بدون محتوا باقی مانده است

یکی از اعضای جدا شده از گروهک منافقین خلق در گفت‌وگوبا خبرنگار خبرگزاری فارس اظهار داشت: این گروهک دیگر فقط یک اسم بدون محتوا است و فرماندهی آن رو به فروپاشی کامل است و در واقع وجود خارجی نداشته و یک گروه ضد بشری است.

وی که مترجم است، افزود: فرماندهی گروهک تروریستی منافقین خلق در سردرگمی واقعی به سر می‌برد و در ایران یا بیرون از آن نیز حضور کارآمدی نداشته و اعضا و فرماندهان آن در تلاشی بیهوده درصدد حفظ ساختار این گروهک هستند.

این عضو سابق گروهک منافقین خلق در ادامه گفت: این گروهک تروریستی در تلاش است، خود را زنده و پویا نشان دهد، در حالی‌که از نظر سازمانی، تاکتیکی و راهبردی مرده است و عملیات تروریستی آن در ایران که از آن تحت عنوان مبارزه مسلحانه یاد می‌کند، ناکام مانده است.

وی در توضیح این مطلب افزود: ناکامی نقشه‌های اعضای این گروهک در ایران موجب شد آنان به دشمنان ایران مانند صدام و ارتش آن و نیز آمریکا پناه ببرند در حالی که این اقدام نیز چیزی جز ناکامی‌های پی‌درپی برای ارتش آن موسوم به «ارتش آزادیبخش میهنی ایران در خاک عراق» به دنبال نداشت.

این عضو جدا شده از گروهک خلق تصریح کرد: روند جدا شدن تعداد زیادی از فرماندهان و اعضای این گروهک تروریستی از آن و از مجلس آن موسوم به مجلس ملی مقاومت به سرعت و به شکل صعودی ادامه یافت تا جایی که این گروهک از نظر سیاسی و نظامی فروپاشیده و فقط نامی از آن باقی مانده است.

وی تاکید کرد که گروهک تروریستی منافقین خلق اکنون فقط یک گروهک ضد بشری است که با توسل به زور و سرکوب و شستشوی مغزی و با پشتیبانی قدرت‌های بزرگ و پیش از همه آمریکای جنایتکار و اسرائیل و برخی کشورهای سرکوبگر منطقه، در تلاش برای حفظ شکل ظاهری خود است.

انتهای پیام/ز

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول