اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه پیام‌نور بهنمیر مازندران تاکید کرد

تلاش دشمنان برای انحراف جوانان از اسلام و اهل بیت (ع)‌/به دامان معصومین پناه ببریم

رئیس دانشگاه پیام‌نور واحد بهنمیر مازندران گفت: با الگوپذیری از اهل بیت در مسیر اعتلای دین و خدمت به مردم تلاش کنیم.

تلاش دشمنان برای انحراف جوانان از اسلام و اهل بیت (ع)‌/به دامان معصومین پناه ببریم

به گزارش خبرگزاری فارس از بابلسر، رضا رستگار امشب در مراسم عزاداری امام حسین(ع) و یارانش در دانشگاه پیام نور بهنمیر در جمع اساتید، دانشجویان و مسئولان استانی و شهرستانی اظهار داشت: امام حسین(ع) مظهر رشادت و بزرگی است، مسیری در زندگی 56 ساله امام به خوبی روشن می‌کند، آن حضرت همه عمر را به خداخواهی و خداجویی، پاکدامنی‌، بندگی و نشر مبانی و  پیام‌های اصیل اسلامی گذراند.

وی به الگوپذیری از قیام امام حسین(ع)  تاکید کرد و گفت: با استعانت از خداوند و الگوپذیری از اهل بیت(ع) در مسیر اعتلای دین و خدمت به مردم تلاش کنیم.

رستگار با بیان اینکه در مجالس عزاداری امام حسین(ع)  درباره شجاعت‌ها و رشادت‌های سید‌الشهدا(ع) و اصحاب ایشان بسیار گفته می‌شود عنوان کرد: ولی آنچه که مورد غفلت قرار گرفته نقش تربیتی امام حسین(ع) و یارانش است که باید به آن توجه خاص شود.

رئیس دانشگاه پیام نور واحد بهنمیر مازندران با بیان اینکه هدف دشمنان اسلام این است که جوانان را از اهل بیت و اسلام منحرف کنند اذعان داشت: دشمن تمام سرمایه‌گذاری‌های خود را برای انحراف جوانان به‌کار بسته است.

وی برگزاری مراسم معنوی و شرکت در این مراسم‎ها  را یکی از اقدامات موثر برای حفظ فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت برشمرد و بیان داشت: عاشورا بزرگ‌ترین نعمت الهی است که خداوند متعال به ما عنایت کرده است.

انتهای پیام/86010/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول