اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سری مسابقات فوتبال لیگ دسته دو کشور

خلخال دشت برق شیراز را مغلوب کرد

از سری مسابقات فوتبال لیگ دسته دوم کشور، خلخال دشت تیم برق شیراز را مغلوب کرد.

خلخال دشت برق شیراز را مغلوب کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، از سری مسابقات لیگ دسته دو کشور یک دیدار عصر امروز در استادیوم تختی خلخال برگزار شد و تیم خلخال دشت میهمان خود برق شیراز را مغلوب کرد.

از سری مسابقات لیگ دسته دو کشور یک دیدار بین تیم‌های خلخال دشت و برق شیراز در خلخال برگزار شد که پس از پایان 90 دقیقه تلاش، تیم خلخال دشت با نتیجه یک بر صفر تیم برق شیراز را مغلوب کرد.

تیم خلخال دشت به عنوان نماینده استان اردبیل در لیگ دسته دوم فوتبال کشور تاکنون چهار بازی انجام داده که با کسب دو برد و دو مساوی در جدول صاحب هشت امتیاز است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، با وجود ابری بودن و سردی آب و هوا استقبال علاقمندان از بازی به حدی پرشور بود که در استادیوم تختی خلخال جایی برای نشستن وجود نداشت.

بازی به خوبی از سوی تیم خلخال دشت اداره شد و در نهایت با نتیجه یک برصفر به نفع خلخال به پایان رسید؛ برد تیم خلخال دشت امروز مقابل تیم برق شیراز نشان داد که این تیم توانایی حضور در صدر جدول و تلاش برای کسب عناوین بالای جدول را دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مسئولان شهرستان خلخال و جمعی از کارکنان دستگاه‌ها نیز در این دیدار حساس و دیدنی به استادیوم آمدند و از نزدیک بازی را تماشا کردند.

در حاشیه این بازی جلیل جعفری بنه خلخال، نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی خواستار نگاه ویژه مسئولان ورزش استان به شهرستان خلخال و ایجاد بسترهای مناسب برای توسعه ورزش این شهرستان شد.

تیم فوتبال خلخال دشت در رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال کشور با تیم‌های فولاد نوین اهواز، ماشین‌سازی تبریز، مس سونگون، شهرداری اردبیل، نفت نوین آبادان، هوردادرایان کرمان، برق شیراز، صنعت ساری، شهرداری دزفول، شهرداری لنگرود، شهرداری جویبار، کارگر بنه گز و تیم شاهین بوشهر همگروه است.

انتهای پیام/62008/ذ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول