اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان رضوی خبر داد

پیگیری برای تخصیص 130 میلیارد تومان اعتبار مصوب قطار شهری

استاندار خراسان رضوی گفت: با وجود محدودیت منابع در سال جاری، پیگیری‌های لازم برای تخصیص کامل 130 میلیارد تومان اعتبار پیش‌بینی شده برای اجرای این پروژه در قانون بودجه امسال در حال انجام است.

پیگیری برای تخصیص 130 میلیارد تومان اعتبار مصوب قطار شهری

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان‌ رضوی، محمدحسین فروزان‌مهر با اشاره به وجود بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) و حجم تردد قابل توجه زائران و همچنین افزایش تقاضا برای سفرهای درون‌شهری اظهار داشت: مسائلی چون آلودگی هوا، آلودگی‌های صوتی و مشکلات ترافیکی، اهمیت اجرای پروژه قطار شهری را افزایش می‌دهد.

استاندار خراسان رضوی تصریح کرد: با وجود محدودیت منابع در سال جاری، پیگیری‌های لازم برای تخصیص کامل 130 میلیارد تومان اعتبار پیش‌بینی شده برای اجرای این پروژه در قانون بودجه امسال در حال انجام است.

فروزان‌مهر افزود: استفاده از فاینانس، پیش‌فروش اوراق مشارکت، بهره‌گیری از ظرفیت سرمایه‌گذاران خارجی، استفاده از تسهیلات بانک توسعه اسلامی و تهاتر دیون دولت به پیمانکاران از دیگر مواردی است که در راستای تکمیل فازهای پروژه قطار شهری مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

استاندار خراسان رضوی گفت: ورود این پروژه به بازار بورس نیز می‌تواند علاوه بر بهره‌مندی از ظرفیت مشارکت مردمی و تجمیع سرمایه‌های خُرد، خطرپذیری سرمایه‌گذاری را کاهش دهد.

وی خاطرنشان کرد: پیگیری‌ها و رایزنی‌های لازم برای افزایش سهم این پروژه در اعتبارات بودجه سال 93 از جمله مواردی است که در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/2202/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول