اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار مازندران خبر داد

اختصاص 4 میلیارد تومان اعتبار به بخش پژوهش در مازندران

معاون توسعه و منابع انسانی استاندار مازندران، گفت: 4 میلیارد تومان اعتبار به بخش پژوهش اختصاص می‌یابد، این اعتبار در سال گذشته یک‌ میلیارد تومان بوده است.

اختصاص 4 میلیارد تومان اعتبار به بخش پژوهش در مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری،حسن خیریان‌پور پیش‌ازظهر امروز در نشست هم‌اندیشی مدیران روابط عمومی دستگاه‌ها و نهادهای استان در استانداری مازندران اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران نشات گرفته از قیام امام حسین (ع)است و در تداوم خود،بی‌نیاز از اندیشه‌های امام حسین(ع) نیست.

وی با بیان اینکه با پیروزی انقلاب اسلامی اعتماد به نفس در میان مسلمانان جهان افزایش یافته است، تصریح کرد: انقلاب اسلامی توانسته اسلام‌گرایی و نفوذ خودش را در میان ملت‌های جهان افزایش دهد.

خیریان‌پور افزود: دولت یازدهم دیپلماسی فعال در عرصه بین‌المللی را به صورت مجدانه دارد و اما در عرصه داخلی نیز ضرورت دارد که تعمق بیشتری داشته باشیم.

این مسئول با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی بر سه عامل مبتنی بود،خاطر نشان کرد: برای تداوم انقلاب باید این سه عامل مردم، رهبری و ایدئولوژی را تقویت کنیم.

معاون توسعه و منابع انسانی استاندار مازندران فلسفه وجودی همه دستگاه‌های اجرایی را خدمت‌رسانی به مردم دانست و خاطر نشان کرد: در دستور کار استان دو هدف گره گشایی، رسیدگی به مشکلات مردم و تلاش برای توسعه استان در دستور کار قرار دارد.وی در ادامه گفت: برای رسیدن به این اهداف در استان نیاز به آرامش و حفظ، وحدت، همگرایی و انسجام را در سرلوحه کارهای‌مان قرار دهیم.

خیریان‌پور یکی از آسیب‌های استان در گذشته را فائق آمدن مسائل حاشیه‌ای به مسائل اصلی دانست و اذعان داشت: حاشیه‌ها را باید با دقت و مراقبت به سمت اهداف و متن کار سوق دهیم.

این مسئول با بیان اینکه روابط عمومی‌ها در ایجاد فضای آرام بسیار نقش مهمی ایفا می‌کنند،تصریح کرد: جایگاه روابط عمومی‌ها آن طوری که باید نیست و در حق آنها اجحاف شده است و در همین راستا باید به رفع نواقص پرداخت.

معاون توسعه و منابع انسانی استاندار مازندران گفت: هنر قدرت بیان، تبیین مسائل، قدرت نوشتن، مکتوب کردن و هنر ارتباط با مردم، تعمیق ارتباط با خبرنگاران و سایر دستگاه‌های اداری در روابط عمومی‌ها بسیار حائز اهمیت است.

وی به فقر پژوهشی در استان مازندران اشاره کرد، افزود: در استان در هر بخش کشاورزی،صنعت و معدن،کشاورزی و آموزش عالی ظرفیت زیادی وجود دارد ولی از این ظرفیت‌ها استفاده نشده است.

خیریان‌پور با بیان اینکه امسال یک تا سه درصد بودجه تملک و هزینه باید به بخش پژوهش اختصاص داده می‌شود،گفت: بالغ بر 4 میلیارد تومان اعتبار به بخش پژوهش اختصاص می‌یابد، این اعتبار در سال گذشته یک‌میلیارد تومان بوده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: اطلاع رسانی به موقع و درست موجب جلب اعتماد مردم می‌شود.

انتهای پیام/86016/ل30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول