اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل روابط عمومی استانداری مازندران:

روابط عمومی‌ها کاهش دهنده فاصله میان مردم و دولت هستند

مدیرکل روابط عمومی استانداری مازندران گفت: روابط عمومی‌ها وظیفه دارند فاصله میان دولت و اقشار مختلف مردم را کاهش دهند،دولت روابط عمومی پاسخگو می‌خواهد.

روابط عمومی‌ها کاهش دهنده فاصله میان مردم و دولت هستند

به گزارش خبرنگار فارس از شهرستان ساری، روح‌الله معافی پیش از‌ظهر امروز در نشست هم‌اندیشی مدیران عمومی دستگاه‌ها و نهادهای استان در استانداری مازندران اظهار داشت: سیاست اداره کل روابط عمومی مبتنی بر یک اصل صداقت است و این سیاست و صداقت باید دو طرفه باشد.

مدیرکل روابط عمومی استانداری مازندران افکار عمومی را فرآیندی پویا و با سابقه دانست، بیان داشت: در دو قرن جدید به سبب تغییر و تحولات اقتصادی،سیاسی، اجتماعی و فرهنگی دارای اهمیت فراوانی است.

وی با بیان اینکه برای هیچ رسانه‌ای تفاوت قائل نیستیم،تصریح کرد: باید از همه ظرفیت‌های بالقوه استان برای رشد و نمو روابط عمومی استفاده کنیم.

معافی گفت: روابط عمومی باید پویا و به صدای مردم پاسخ مثبت بدهد،باید به تمامی نقاط ضعف و قدرت سازمان خود اشراف داشته باشند.

این مسئول بیان داشت: مهم‌ترین علتی که روابط عمومی‌ها در سازمان‌ها شکل و گسترش پیدا کردند اهمیت به افکار عمومی است.

وی با اشاره به اینکه افکار عمومی نیروی قدرتمند و خاموش دولت‌ها در سطح کلان و روابط عمومی‌ها در سطح خود از آن بهره می‌برند، تصریح کرد: امروزه در کشورهای پیشرفته دنیا از روابط عمومی به عنوان هدایت سازمان در تامین اهداف آینده بهره می‌برند.مدیرکل روابط عمومی استانداری مازندران خاطرنشان کرد: افکار عمومی تعیین کننده خط و مشی روابط عمومی در دستگاه‌ها و سازمان‌ها است در صورتی افکار عمومی به مدد روابط عمومی نیاید به طور حتم دچار بحران و چالش می‌شود.

معافی با بیان اینکه نباید روابط عمومی را جدا از رسانه دانست، اظهار داشت: روابط عمومی،رسانه مکتوب،شنیداری،دیداری، مجرای مکمل و لازم و ملزوم هم هستند و درب روابط عمومی نباید روی اصحاب رسانه بسته باشد.

این مسئول اذعان داشت: روابط عمومی‌ها وظیفه دارند فاصله میان دولت و اقشار مختلف مردم را کاهش دهند،دولت روابط عمومی پاسخگو می‌خواهد.

مدیرکل روابط عمومی استانداری مازندران بیان داشت: انتقاد موجب خودشکوفایی می‌شود و نباید انتقاد را تهدید تلقی کرد بلکه باید به عنوان فرصت دید.

وی مهم‌ترین وظایف روابط عمومی را اطلاع رسانی دانست و یادآور شد: روابط عمومی نیازمند اطلاع‌رسانی دقیق است تا بتواند دستگاه خود را به مردم معرفی کند.

معافی خاطرنشان کرد: روابط عمومی‌ها باید از امکانات بالقوه رسانه استفاده کنند و رسانه را رقیب خود ندانند.

مدیرکل روابط عمومی استانداری در پایان بیان داشت: کارگاه آموزشی در 27 آبان در ساختمان معاونت برنامه‌ریزی استانداری با حضور روابط عمومی‌ها برگزار می‌شود.

انتهای پیام/86016/ح40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول