اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع نمایندگان چهارمحال و بختیاری:

عدالت در بکارگیری نیروها در استان رعایت شود

رئیس مجمع نمایندگان چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه باید عدالت در بکارگیری نیروها رعایت شود، گفت: این امر باید به صورت ویژه در شهرستان‌ها رعایت شود و استاندار جدید از ظرفیت نیروی انسانی بهترین استفاده ممکن را ببرد.

عدالت در بکارگیری نیروها در استان رعایت شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، مجید جلیل ظهر امروز در مراسم معرفی استاندار جدید چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: استان چهارمحال و بختیاری به دلیل عقب افتادن از شاخص‌های پیشرفت و توسعه نیازمند حمایت‌های تمام‌قد دولت و وزیر محترم کشور است.

وی رسیدگی به مسئله آب این استان را یکی از مطالبات مردم استان دانست و گفت: مردمی که حدود 10 درصد منابع آبی کشور را دارند نباید در مورد آب شرب مشکلات عدیده و عمده داشته باشند.

جلیل با بیان اینکه حدود یکصد و 30 روستا در شهرستان لردگان کمبود آب شرب دارند، خاطرنشان کرد: آبرسانی به این روستاها به وسیله تانکر سیار با همیاری خود مردم صورت می‌گیرد.

نماینده مردم لردگان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مسئله آب با امنیت استان گره خورده است و در خصوص آب بین حوزه‌ای ظلم بزرگی به استان شده است که در هیچ جای کشور رخ نداده چراکه مردم این استان عمدتا کشاورزند ولی متاسفانه آن طور که انتظار می‌رود به آنان توجه نمی‌شود.

این مسئول ادامه داد: ما نیاز به آمایش سرزمین و شناسایی تمامی ظرفیت‌های استانی داریم و باید عدالت در به‌کارگیری نیروها در این استان رعایت شود.

جلیل با اشاره به اینکه باید عدالت در به‌کارگیری نیروها رعایت شود، گفت: این امر باید به صورت ویژه در شهرستان‌ها رعایت شود و استاندار جدید از ظرفیت نیروی انسانی بهترین استفاده ممکن را ببرد.

وی کمک به اتمام پروژه‌های نیمه تمام را یکی از اولویت‌ها برشمرد و تصریح کرد: راه‌اندازی پروژه‌های فولاد و پتروشیمی و تکمیل ظرفیت حمل و نقل نیز دارای اهمیت قابل توجهی است.

انتهای پیام/68006/خ30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول