اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار باقرشهر در دیدار با جانباز سرافراز حاج حسن صادقی:

حضور یادگاران جبهه در جامعه یکی از حکمت‌های الهی است

شهردار باقرشهر با اشاره به اهمیت حضور جانبازان در جامعه گفت: حضور یادگاران جبهه و جنگ در کشور یکی از حکمت‌های الهی است.

حضور یادگاران جبهه در جامعه یکی از حکمت‌های الهی است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران ظهر امروز سعید استادفرج شهردار باقرشهر به‌همراه تعدادی از همکاران از جانباز سرافراز، حاج حسن صادقی دیدار و گفت‌و‌گو کرد.

حسن صادقی در این دیدار صمیمی و روحانی با بیان خاطرات خود، بزرگ‌ترین رهاورد هشت سال دفاع مقدس را اثبات ولایت‌مداری و روحیه شهادت عاشقان ولایت در ایران اسلامی دانست و گفت: شما هر برگ از دفتر این هشت سال دفاع مقدس را که ورق بزنید با هزاران هزار حماسه و دلیری و غیرت مواجه می‌شوید که در شرایط عادی برای همه آدم‌ها امری سخت و دشوار است.

یادگار هشت سال دفاع مقدس تاکید کرد: همه آنها که شهید شده‌اند عزیز و عزیزانی چشم انتظار داشتند. جیب شهدا را که باز می‌کردند پشت عکس حضرت امام (ره) عکس فرزندان و خانواده‌های سربازان امام (ره) بود که آنها را گذاشته بودند و آمده بودند تا حماسه خلق کنند و از کیان ایران اسلامی دفاع کنند.

امنیت و آزادی امروز مرهون هزینه‌های جانی زیادی است

شهردار باقرشهر نیز حضور یادگاران جبهه و جنگ را در زمان کنونی یکی از حکمت‌های الهی دانست و گفت: این عزیزان یادگاران ارزشمند برای همه ما هستند تا هیچ‌گاه فراموش نکنیم که آسایش امروز و آزادی امروز ما هزینه‌های جانی زیادی داده شده است و برخی عزیزان چون حاج حسن، هنوز هم با گذشت و ایثار از جان خود هزینه می‌دهند.

سعید استاد فرج در ادامه تصریح کرد: دیدار این عزیزان برای همه ما توفیقی است تا روحمان را به یمن و برکت این عزیزان شاد و آرام کنیم و دعای خیرشان را بدرقه راه خودمان سازیم که هدف ما همانا خدمت به مردم است.

این گزارش حاکی است، شهردار باقرشهر دیدار از خانواده شهدا و ایثارگران را یکی از تعهدات اخلاقی خود در خدمت به مردم می‌داند و تمام هفته‌های خود را به دیدار این عزیزان و خانواده‌هایشان متبرک می‌کند.

انتهای پیام/2462/ی20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول