اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم:

خادمان کتاب در قم تجلیل می‌شوند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم تقدیر از خادمان کتاب را از برنامه‌های هفته کتاب در قم عنوان کرد و گفت: در این برنامه ویژه کتابخوانان نمونه، کتابداران، کارشناسان، خدمتگزاران و اهدا کنندگان کتاب مورد تجلیل قرار می‌گیرند.

خادمان کتاب در قم تجلیل می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، سید مرتضی اسماعیلی‌طبا پیش از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به برنامه‌های هفته کتاب در استان قم اظهار داشت: برنامه‌های این هفته از روز شنبه آینده آغاز شده و در طول این هفته برنامه‌های مختلف و متنوعی به مرحله اجرا در می‌آید.

وی برگزاری همایش تجلیل از خادمان نشر در حوزه غدیر را مورد توجه قرار داد و ادامه داد: این برنامه به شکل باشکوهی برگزار شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم برگزاری همایش تجلیل از خادمان نشر در حوزه امر به معروف و نهی از منکر را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: تجهیز کتابخانه‌های مدارس به میزان 30 هزار جلد کتاب، تجهیز کتاب‌های سیار با مشارکت شهرداری و تجهیز کتابخانه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از جمله برنامه‌های در نظر گرفته شده این حوزه است.

وی با اشاره به برگزاری مسابقه بزرگ کتابخوانی با مشارکت اداره کل کتابخانه‌های عمومی عنوان کرد: در طول این هفته سه مسابقه کتابخوانی برگزار می‌شود.

اسماعیلی‌طبا رونمایی از آثار ارزشمند حوزه نشر را مورد توجه قرار داد و افزود: در طول این هفته ناشران نمونه استان تجلیل شده و برنامه کتاب نذری نیز در هیئت‌های مذهبی برگزار می‌شود.

وی به حضور کتابداران در مدارس مختلف استان و تشویق دانش‌‌آموزان برای حضور در کتابخانه‌ها اشاره کرد و اظهار داشت: با همکاری آموزش و پرورش برنامه ویژه کتابخوانی ویژه دانش‌آموزان برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم تقدیر از خادمان کتاب را از دیگر برنامه‌های هفته کتاب در قم عنوان کرد و ادامه داد: در این برنامه ویژه کتابخوانان نمونه، کتابداران، کارشناسان، خدمتگزاران و اهدا کنندگان کتاب مورد تجلیل قرار می‌گیرند.

وی با اشاره به دیدار کتابداران با مراجع عظام تقلید اشاره کرد و گفت: در این هفته همچنین کتاب‌نامه نماز توسط اداره کل ارشاد قم رونمایی می‌شود.

اسماعیلی‌طبا برگزاری جلسات برای بررسی مشکلات حوزه کتاب و کتابخوانی و برگزاری نشست‌های تخصصی به صورت زنده با حضور کارشناسان حوزه کتاب را از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده در این هفته عنوان کرد.

انتهای پیام/2258/م30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول