اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور رئیس فدراسیون بوکس

نخستین خانه بوکس قم افتتاح شد

معاون توسعه امور ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان استان قم از افتتاح خانه اختصاصی رشته ورزشی بوکس در قم خبر داد.

نخستین خانه بوکس قم افتتاح شد

سیدمهدی غیاثی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: بعد از پایان مراحل تجهیز و تکمیل خانه بوکس قم که با تلاش‌ اداره‌کل ورزش و جوانان استان قم و در راستای کمک و پشتیبانی از این رشته برای توسعه و دستیابی به موفقیت بیشتر انجام شد، این خانه با حضور رئیس فدراسیون بوکس و مدیرکل ورزش و جوانان رسما مورد بهره برداری قرار گرفت.

وی بیان داشت: خانه بوکس قم در منطقه قهرمان پرور نیروگاه واقع شده و احداث آن به شکلی کامل صورت گرفته است و امکانات بسیار خوبی در آن قرار گرفته که می‌تواند در مسیر رشد و پیشرفت بیشتر به قهرمانان و ورزشکاران این رشته ورزشی کمک شایانی کند.

غیاثی افزود: خوشبختانه با علاقمندی خوبی که نوجوانان و جوانان قمی به فعالیت در این رشته ورزشی انجام می‌دهند و با نگاه بسیار خوب مدیرکل ورزش و جوانان، با اختصاص بودجه‌ای مناسب برای نخستین بار ورزشکاران بوکس قم نیز صاحب خانه شدند.

معاون توسعه امور ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان استان قم ادامه داد: خانه بوکس یکی از نیازهای ضروری این رشته ورزشی و ورزشکاران این رشته ورزشی در استان قم بود تا عزیزان ما در هیئت بوکس بتوانند با آرامش کامل و انگیزه بیشتر، استعدادهای بوکس قم را به خوبی پرورش دهند.

وی یادآور شد: ما سعی می کنیم نیازهای هیئت‌های ورزشی را در اسرع وقت برطرف کنیم تا عزیزان تلاشگر در هیئت‌های ورزشی با دست باز برای توسعه ورزش تلاش کنند به همین خاطر وقتی احساس کردیم که بوکس قم فضای مناسبی در اختیار ندارد، با حمایت‌های مدیرکل ورزش و جوانان این خانه در نظر گرفته شد و امیدوارم با افتتاح این مجموعه در آینده‌ای نزدیک شاهد رشد این رشته پرطرفدار ورزشی در قم باشیم.

غیاثی عنوان کرد: در قم استعدادهای فراوانی در رشته ورزشی بوکس وجود دارند و با توجه با اینکه این رشته ورزشی، رشته مدال آور و قهرمان پروری محسوب می‌شود، همواره با درخواست‌های زیادی از سوی هیئت بوکس و ورزشکاران آن مواجه بودیم و خوشبختانه امروز ‌توانستیم پاسخگوی انتظارات خانواده بوکس قم باشیم.

وی با تأکید بر اینکه اکنون امید زیادی دارم که با بهره‌برداری از این خانه که مخصوص بوکس است، نیازهای ورزش قم در این رشته برآورده شود، متذکر شد: با بهره‌برداری از خانه بوکس استان قم ظرفیت میزبانی و برگزاری رقابت‌های مختلف قهرمانی کشور را دارد و در این زمینه فدراسیون بوکس توانمندی‌های قم را به خوبی شناخته است.

به گزارش فارس؛ نخستین خانه بوکس استان قم در مراسمی با حضور احمد ناطق نوری رئیس فدراسیون این رشته، عباس جهان بینی و سیدمهدی غیاثی، مدیرکل و معاون اداره‌کل ورزش و جوانان استان قم و محمد جعفری، رئیس هیئت بوکس استان قم افتتاح شد.

انتهای پیام/78002/ذ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول