اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل:

زمین چمن ورزشگاه تختی اردبیل نابود شده است

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل گفت: بی‌توجهی و فقدان منابع مالی لازم سبب شده است تا زمین چمن تختی اردبیل از بین رفته و کیفیت خود را از دست بدهد.

زمین چمن ورزشگاه تختی اردبیل نابود شده است

سید ابراهیم میرعباس‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: باشگاه شهرداری به عنوان تنها باشگاه استاندارد ورزشی استان اردبیل با سرمایه‌گذاری مناسب و چشمگیر در ورزش و به ویژه فوتبال، امسال خیز‌بلندی برای موفقیت برداشته است و نمونه آن حضور همزمان در سه رده سنی نونهالان، امید و بزرگسالان در رقابت‌های به ترتیب لیگ برتر، یک و دو باشگاه‌های ایران و آمادگی تیم‌های نوجوانان و جوانان برای صعود به رقابت‌های کشوری است.

وی با تاکید بر عزم این باشگاه برای صعود تیم بزرگسالان به لیگ دسته اول کشور خاطرنشان کرد: با حمایت‌های ویژه شورای شهر و شهردار اردبیل و کل مجموعه شهرداری، امسال با سرمایه‌گذاری مناسب و جذب مربیان و بازیکنان شایسته بومی و غیر بومی، خیز‌بلندی برای موفقیت برداشته‌ایم و قطعاً با عنایت الهی و تلاش مجموعه باشگاه این توان در این تیم برای اوج‌گیری وجود دارد.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل با اشاره به همکاری مدیران ورزش استان اردبیل با این باشگاه یادآور شد: امسال انصافاً با برقراری ارتباط مناسب بین باشگاه شهرداری و اداره ورزش و جوانان استان و شهرستان اردبیل در حد وسع و توان از امکانات موجود برای موفقیت تیم‌های شهرداری بهره برده‌ایم که از جمله استفاده از امکانات پایگاه قهرمانی، خوابگاه، استخر و همچنین استفاده از زمین ورزشگاه دایی برای تمرینات و مسابقات که همکاری خوبی در این خصوص بوده است که البته برخی به صورت رایگان و برخی با پرداخت اجاره بهای مربوطه صورت گرفته است.

میر‌عباس‌زاده گفت: یکی از مهمترین برنامه‌های ما برای سال‌‌جاری انجام بازی‌های تیم بزرگسالان در زمین چمن تختی بود تا هم از حضور و حمایت تماشاگران مشتاق بهره ببریم و هم از هوای بهتر داخل شهر نسبت به ورزشگاه دایی بهره‌مند شویم و برای این منظور با انجام مذاکرات لازم بین مدیریت باشگاه و اداره ورزش استان و شهرستان اردبیل، این زمین به مدت یکسال اجاره شده و ما برای بازسازی آن تمام امکانات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری خود را به کار بردیم.

این مسئول تصریح کرد: متاسفانه استفاده بی‌رویه از این زمین و عدم توجه به نگهداری اصولی و علمی چمن و زمین این ورزشگاه و عدم سمپاشی مناسب در سال‌های گذشته، موجب شده تا هم چمن و هم زمین دچار بیماری شدید شده و با از بین رفتن ریشه‌های چمن توسط نوعی کرم گیاهی و همچنین موجودی به نام «آب دزدک» عملاً این ورزشگاه برای برگزاری مسابقات کشوری فاکتورهای لازم را نداشته باشد.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل با بیان اینکه نگهداری چمن موضوعی تخصصی و علمی است، افزود: در طی چهار ماه گذشته باشگاه شهرداری با استقرار نیرو و آبیاری و کود‌دهی مستمر و تخصیص منابع مالی لازم سعی کرد تا چمن را برای بازی‌های این فصل آماده کند ولی متاسفانه هر چه گذشت وضعیت بدتر شد و امروز عملاً این ورزشگاه قابلیت برگزاری مسابقات را ندارد.

میر‌عباس‌زاده ادامه داد: در سال‌های اخیر اماکن ورزشی متعددی در سطح استان اردبیل ساخته شده ولی متاسفانه به جهت عدم تخصیص منابع مالی برای نگهداری مناسب این اماکن شاهد استهلاک شدید آنها هستیم و نمونه بارز آن از بین رفتن تدریجی زمین چمن تختی، زمین چمن مصنوعی دایی و کفپوش سالن رضازاده است که اگر مسئولان فکری به حال آنها و سایر اماکن ورزشی نکنند در سال‌های آتی این اماکن از رده خارج خواهند شد.

وی در پایان سخنان خود به خبرنگار فارس در اردبیل گفت: امیدواریم با عنایت الهی و حمایت همه علاقه‌مندان به ورزش و فوتبال استان و همراهی و همکاری همه مسئولان شاهد موفقیت‌های بیشتر برای باشگاه شهرداری باشیم و قطعاً صعود و تعالی شهرداری موجب موفقیت و پیشرفت ورزش و فوتبال شهر و استان اردبیل خواهد بود.

انتهای پیام/62001/ر40/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول