اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جدید هیئت بوکس استان قم:

بوکس را در تمام نقاط قم گسترش داده‌ایم

رئیس جدید هیئت بوکس استان قم گفت: وقتی به این رشته آمدم مشکلات زیادی بر سر راه ورزشکاران و خانواده این رشته وجود داشت اما امروز بوکس را در تمام نقاط قم گسترش داده‌ایم.

بوکس را در تمام نقاط قم گسترش داده‌ایم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، محمد جعفری شب گذشته در مجمع انتخابات هیئت بوکس استان قم که با حضور احمد ناطق‌نوری رئیس فدراسیون بوکس کشورمان و عباس جهان‌بینی مدیرکل ورزش و جوانان استان قم و سایر اعضای مجمع انتخابات این هیئت ورزشی برگزار شد، گفت: وقتی هشت سال قبل مسئولیت ریاست هیئت بوکس قم را بر عهده گرفتم انصافاً این رشته مشکلات زیادی بر سر راه داشت.

وی ادامه داد: این ادعا را نمی‌کنم که تنها با حضور من مشکلات برطرف شده بلکه می‌گویم وقتی آمدم کسی جرات و جسارت فعالیت در این رشته را نداشت اما آمدم و با کمک دوستان و همکاران خوبم این رشته را به جایگاه بسیار خوبی رساندیم.

رئیس جدید هیئت بوکس استان قم در پاسخ به برخی انتقادات از عملکرد هشت سال ریاست وی در هیئت بوکس استان قم تصریح کرد: من همواره از این‌که انتقاد و کار کارشناسی در مورد فعالیتم انجام شود خوشحال می‌شوم چون معتقدم که انتقاد و کارشناسی دقیق می‌تواند معایب را برطرف کند، چراغ راه را در مقابل شما قرار بدهد و به پیشرفت شما کمک کند.

وی عنوان کرد: لازمه رسیدن به جامعه فکور توجه به پژوهش و آموزش است و ما در این زمینه 2 کتاب ویژه آخرین اطلاعات در زمینه رشد و پیشرفت بوکس تدوین کرده‌ایم که به‌زودی در اختیار خانواده بزرگ بوکس قم و کشور قرار خواهد گرفت.

رئیس جدید هیئت بوکس استان قم تصریح کرد: ما در طول چهار سال گذشته سعی کردیم با برگزاری مسابقات منظم استانی از جمله رقابت‌های قهرمانی استان و همچنین پیکارهای لیگ به توسعه این رشته ورزشی کمک کنیم اما نتوانستیم در لیگ بوکس کشور حضور یابیم به دلیل این‌که مشکل مالی داشتیم و از پشتوانه و حامی برخوردار نبودیم.

گفتنی است، در پایان مجمع انتخابات هیئت بوکس استان قم که با حضور احمد ناطق‌نوری رئیس فدراسیون این رشته برگزار شد، محمد جعفری با کسب 13 رای از 15 رای اعضای مجمع برای مدت چهار سال به عنوان رئیس جدید این هیئت انتخاب شد.

انتهای پیام/78002/م20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول