اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته نیروهای مسلح ستاد دهه فجر گیلان خبر داد

برگزاری همایش نیروهای مسلح در گیلان

رئیس کمیته نیروهای مسلح ستاد دهه فجر گیلان از برگزاری همایش نیروهای مسلح در این استان خبر داد.

برگزاری همایش نیروهای مسلح در گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندر انزلی، رسول جلایی پیش از ظهر امروز در نخستین جلسه کمیته نیروهای مسلح ستاد دهه فجر گیلان، انقلاب اسلامی را منشاء تحولات بسیار بزرگ در جهان دانست و اظهار کرد: نیروهای مسلح یکی از حوزه‌های تحول در کشور هستند.

وی به وجود سازمان‌ها برای حراست از کشور قبل از انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: سازمان‌هایی پس از انقلاب اسلامی برای حراست از کشور تاسیس شدند.

جلایی با بیان اینکه نیروهای مسلح از نخستین سازمان‌هایی هستند که برای حفظ انقلاب اسلامی ایستادگی کردند، تصریح کرد: ایران اسلامی اکنون در مقابل همه قدرت‌های جهانی حضوری مقتدرانه دارد.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان حفظ کشور در دوران جنگ تحمیلی را با عنایت خداوند، رهبری امام (ره) و توجه مردم دانست و بیان کرد: سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی یکی از مناسبت‌هایی است که می‌توان خدمات نیروهای مسلح را برجسته کرد.

جلایی با تاکید بر استفاده از ظرفیت خانواده‌های نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در گیلان، خاطرنشان کرد: برنامه‌های ویژه‌ای برای نیروهای وظیفه در سازمان‌های مختلف در نظر گرفته شده است.

رئیس کمیته نیروهای مسلح ستاد دهه فجر گیلان دهه فجر را فرصتی برای برجسته شدن ارائه خدمات متقابل انقلاب اسلامی به نیروهای مسلح و این نیروها به انقلاب ذکر کرد و افزود: امسال تجلیل از خانواده معظم شهدا، گلباران مزار شهدا و دیدار از پیشکسوتان نیروهای مسلح از جمله فعالیت‌ها در دهه فجر انقلاب اسلامی است.

وی از برگزاری همایش نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران مستقر در گیلان همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی خبر داد و یادآور شد: خدمات تخصصی در ایام مذکور به عموم مردم ارائه می‌شود.

جلایی دیدار با پیشکسوتان انقلاب اسلامی را حائز اهمیت خواند و تصریح کرد: بخشی از بدنه مدیریتی کشور شامل مدیران نیروهای مسلح است و برجسته کردن خدمات مدیریتی این نیروها باید مورد توجه باشد.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان خواستار شناسایی همافران نیروی هوایی بیعت‌کننده با امام (ره) در 19 بهمن سال 57 در استان شد و بیان کرد: بازنشستگان نیروی هوایی انسان‌هایی فرهیخته و نخبه هستند و باید برای تجلیل از آنها برنامه ویژه‌ای برگزار شود.

وی تجلیل از افسران، درجه‌داران و سربازانی که هنگام پیروزی انقلاب اسلامی از بدنه ارتش جدا شده و به صفوف مردم پیوستند را از دیگر برنامه‌های کمیته نیروهای مسلح ستاد دهه فجر گیلان برشمرد.

*همگرایی جوانان و بازنشستگان ظرفیت نیروهای مسلح است

فرمانده ناوگان شمال کشور نیز در جلسه مذکور خواستار تشکیل ستاد اجرایی برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی شد.

ناخدا یکم عرشه افشین رضایی حداد همگرایی جوانان و بازنشستگان را از ظرفیت‌های نیروهای مسلح دانست و گفت: ایام دهه فجر انقلاب اسلامی فرصت مناسبی برای انتقال تجربه به نسل جوان است.

انتهای پیام/84001/غ40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول