اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور صاحب‎نظران اقتصادی

کارگروه تخصصی اقتصادی مجمع بسیج شاهرود تشکیل شد

رئیس سازمان بسیج سازندگی شهرستان شاهرود گفت: کارگروه تخصصی اقتصادی مجمع بسیج شهرستان با حضور صاحب‎نظران اقتصادی و اقشار مختلف بسیج تشکیل شد.

کارگروه تخصصی اقتصادی مجمع بسیج شاهرود تشکیل شد

جواد رضوانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در استان سمنان در خصوص نحوه شکل‌گیری این کارگروه بیان کرد: در این کارگروه، صاحب‎نظران اقتصادی و کارآفرینان برتر اقشار مختلف بسیج در سالن اجتماعات کانون بسیج جوانان شاهرود دور هم جمع می‏شوند تا در خصوص موضوع اقتصاد مقاومتی نظرات خود را بیان کنند.

وی خاطر نشان کرد: در جلسه نخست این کارگروه، در خصوص ایجاد بنگاه‌های زودبازده، طرح‌های بسیجیان در خصوص اقتصاد مقاومتی و راه‌اندازی آنها با همکاری ادارات بحث و تبادل نظر شد.

دبیر کارگروه اقتصاد مقاومتی مجمع بسیج شهرستان شاهرود ادامه داد: سنجش ظرفیت شهرستان شاهرود برای ایجاد کارخانه‌های مادرتخصصی و همچنین به کارگیری بسیجیان نخبه و صاحب ایده و نظر در کارخانجات از دیگر مباحث مطروحه در این کارگروه بود.

رضوانی با بیان اینکه در این جلسه قرار بود رئیس و نایب رئیس کارگروه انتخاب شود، اظهار کرد: با توجه به حد نصاب نرسیدن اعضا این انتخاب به جلسه بعد موکول شد.

وی افزود: مقرر شد این کارگروه هر دو هفته یک بار برگزار شود و همه اعضا از اقشار مختلف بسیج و ادارات در آن حضور داشته باشند تا بتوان در آن در خصوص اقتصاد شهرستان تصمیم‌گیری‌های جدی و اجرایی انجام داد.

بر اساس این گزارش؛ این کارگروه تخصصی زیرمجموعه مجمع بسیج شهرستان با عضویت مسئولان بلندپایه شهرستان در جهت تسریع در امور اجرایی و تصمیم‌گیری شهرستان با هدف به‌کارگیری تفکر بسیجی در کارها است.

انتهای پیام/74005/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول