اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در گفت‌وگوی فارس با سرپرست تیم تکواندوی شهرداری ورامین

رقابت‌های لیگ برتر تکواندوی کشور تشریح شد

تیم تکواندوی شهرداری ورامین در هفته اول رقابت‌های لیگ برتر کشور توانست با برد مقابل شهرداری اندیشه خود را مهیای ادامه رقابت با دیگر حریفان کند.

رقابت‌های لیگ برتر تکواندوی کشور تشریح شد

سیدحسن میر صبح امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی فارس در جنوب استان تهران اظهار داشت: نماینده ورامین در مسابقات لیگ برتر تکواندوی کشور با آمادگی کامل به میدان رقابت‌ها گام نهاد تا بتواند همچون سال گذشته برای مردم این دیار نام‌آوری کند.

سرپرست تیم تکواندوی شهرداری ورامین گفت: تکواندوکاران ورامین در هفته اول رقابت‌ها توانستند با برد مقابل شهرداری اندیشه، اقتدار خود را به رخ حریفان کشیده و برای ادامه مسابقات با انگیزه‌تر از قبل مقابل حریفان قدرتمند از سراسر کشور صف‌آرایی کنند.

وی ادامه داد: در دور رفت این رقابت‌ها، شهرداری ورامین در هفته دوم و سوم برای اثبات صدرنشینی باید به دیدار تیم‌های پاس قوامین و سلحشور برود.

رئیس هیئت تکواندوی ورامین اظهار داشت: هفته دوم و سوم یکشنبه 26 آبان ماه سال‌جاری و به میزبانی خانه تکواندو برگزار خواهد شد.

سرپرست تیم تکواندوی شهرداری ورامین گفت: در ادامه این رقابت‌ها و در هفته چهارم و پنجم نماینده ورامین باید خود را برای مصاف با تیم‌های دانشگاه آزاد و ملی حفاری مهیا کند که این مسابقه در روز یکشنبه 10 آذرماه برپا می‌‌شود.

میر افزود: آخرین دیدار از دور رفت میان تیم‌های جوانه، استیل البرز و شهرداری ورامین است که می‌توان گفت برای اثبات صدرنشینی از اهمیت خاصی برای ورزش ورامین برخوردار است و در صورت کسب امتیازات لازم شهرداری ورامین می‌تواند به‌عنوان قهرمان نیم فصل اول خود را معرفی کند.

این پیشکسوت ارزنده اذعان داشت: کسب امتیاز از دور رفت مسابقات سطح اول کشور می‌تواند زمینه‌ساز قهرمانی در پایان رقابت‌ها است.

سرپرست تیم تکواندوی شهرداری ورامین یادآور شد: سال گذشته تیم ورامین توانست عنوان نایب قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر کشور را از آن خود کند که این مهم برای نخستین‌بار در تاریخ تکواندوی دیار 15 خرداد رقم خورد.

میر در پایان تصریح کرد: در صورت همکاری مسئولان، می‌توانیم پیشنهاد میزبانی را به فدراسیون ارائه نماییم تا نسل جوان بتواند با حضور در سالن و مشاهده رقابت‌ها که با حضور بزرگان تکواندوی کشور خواهد بود، از تجربه و انگیزه بیشتری برای ادامه روند حرفه‌ای این رشته بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/2462/ب30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول